بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان جهت حضور در مراسم وداع با رئیس‌جمهور

شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان، این ضایعه را تسلیت گفتند.

شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن عرض تسلیت در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان، از تمامی فرهنگیان معزز کشور به جهت قدرشناسی از رئیس جمهور شهیدی که توجه خاص نسبت به منزلت معلم و ارتقا دستگاه آموزش و پرورش داشت دعوت کردند تا در مراسم وداع با پیکر عزیز دل ملت ایران شرکت فرمایند.

 بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 ضایعه باورناپذیر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی و همراهانشان را به ملت شریف، خانواده ایشان و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و برای روح ایشان علو درجات از خداوند متعال مسالت می‌نمائیم.

شهید آیت الله رئیسی که به واقع سید محرومان بود در این چند سال متوالی الگوی مدیریتی شهید رجایی و شهید بهشتي را به خوبی احیا نمود و بیشتر عمر کاری خود را در نقاط محروم و خدمت به مردم مستضعف کشور  صرف کرد و در نهایت مزد خدمات شایسته خود را با شهادت از خداوند دریافت نمود.

او خستگی را خسته کرده بود و بسی شایسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات خستگی ناپذیر ایشان در راستای ارتقا و پیشرفت  کشور اسلامی ایران، نهایت سپاس و قدردانیمان را ابراز داریم.

شهادت می‌دهیم که نظام تعلیم و تربیت و ارتقا  آن برای دکتر رئیسی اولویت اصلی بود و بارها در قول و عمل و حمایت‌های ویژه ایشان آن‌را شاهد بودیم.

 از تمامی فرهنگیان معزز کشور به جهت قدرشناسی از رئیس جمهور شهیدی که توجه خاص نسبت به منزلت معلم و ارتقا دستگاه آموزش و پرورش داشت دعوت بعمل می‌آوریم در مراسم وداع با پیکر عزیز دل ملت ایران شرکت فرمایند.

شورای هماهنگی تشکل های فرهنگیان ( جمعیت اسلامی فرهنگیان/ جامعه اسلامی فرهنگیان/ کانون تربیت اسلامی/ جمعیت فرهنگیان جوان/ جمعیت فرهنگیان جهادی/ کنگره معلمان انقلاب اسلامی/ کانون مدارس اسلامی/ کانون فرهنگیان شاهد و ایثارگر/ گروه معلمان فکور/ جمعیت معلمان و فرهیختگان/ انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان/ شبکه معلمان ایران)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار