شروع پیش‌ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد کرمان

پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد استان کرمان از امروز اول خرداد ماه آغاز شد.

احسان کاشانی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان گفت:  پیش‌ثبت‌نام پایه اول ابتدایی از امروز اول خرداد آغاز شده است و تا ۲۰ خرداد ادامه دارد. 

وی افزود: پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه اول یعنی پایه هفتم از ۲۱ خرداد آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد.

کاشانی با اعلام اینکه پیش‌ثبت‌نام پایه اول متوسطه دوم یعنی پایه دهم از اول تیر آغاز می‌شود و تا ۲۰ تیر ادامه دارد، تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه هم از اول تا ۱۰ مرداد انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: تمام پیش‌ثبت‌نام‌ها به صورت الکترونیکی از طریق سامانه my.medu.ir انجام می‌شود. 

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگر آموزش و پرورش استان کرمان گفت: خانواده‌ها باید به سایت مراجعه و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز، کد ملی والدین، آدرس محل سکونت و کدپستی را ثبت‌کنند.

کاشانی بیان کرد: دانش‌آموزان عادی که در جشنواره‌های فرهنگی، هنری، مسابقات قرآن و نماز رتبه کسب کرده‌اند نیز می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه پس از بارگذای مدارک، والدین باید مدرسه را انتخاب و در مرحله آخر کد پیگیری را از سامانه دریافت کنند، تصریح کرد: در این مرحله دو برابر ظرفیت کلاس‌های پیش ثبت‌نام شده از طریق سامانه به مدیر مدرسه اعلام می‌شود و درصورت داشتن امتیاز لازم از اولیای دانش آموز برای ثبت نام حضوری دعوت به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.