فرماندار دره‌شهر:

مشکلی بابت تامین سوخت ادوات کشاورزی وجود ندارد

فرماندار دره‌شهر با بیان اینکه تخصیص گازوییل به ادوات و ماشین‌آلات کشاورزان بر اساس پایش جهاد کشاورزی است، گفت: مشکلی بابت تامین سوخت در این شهرستان وجود ندارد.

هوشنگ طاهری فرماندار دره‌شهر اظهار کرد: باتوجه به دغدغه کشاورزان در فصل برداشت در خصوص تامین سوخت ادوات کشاورزی در این شهرستان، نشستی با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت توزیع نفت ناحیه ایلام برگزار شد.

وی افزود: با همکاری و هم‌افزایی مدیران این دستگاه‌های اجرایی و کمیته سوخت استان، هیچگونه مشکلی بابت تامین سوخت ادوات کشاورزی در فصل برداشت نخواهیم داشت.

فرماندار دره شهر، ابراز کرد: در این نشست مقرر شد برای جلوگیری از هدررفت سوخت و نیز عدالت در توزیع، جهاد کشاورزی نسبت به پایش ادوات کشاورزی و تراکتور‌های منطقه اقدام کند.

طاهری با بیان اینکه در این پایش تراکتور‌های غیرفعال از دریافت سوخت گازوییل سهمیه حذف می‌شوند، یادآور شد: همچنین سهمیه سوخت براساس زمین زراعی تحت پوشش تراکتور تنظیم شده و از سوی دیگر نیز سهم تراکتور‌های فاقد زمین (حرفه ای) نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پایش انجام شده یک سوم تراکتور‌ها هنوز اقدام به مصرف سوخت سهمیه خود نیز نکرده‌اند، ابراز کرد: در خصوص ادوات فعال در بخش صنعت و عمرانی نیز سهمیه سوخت بر اساس معرفی اداره متولی از جمله اداره صمت تعیین می‌شود.

فرماندار دره‌شهر مطرح کرد: ستاد برداشت محصول و کمیته سوخت تمامی تلاش خود را برای رفع دغدغه کشاورزان به‌کار بسته تا تولیدکنندگان در آرامش محصولات زراعی خود را برداشت کنند.

طاهری با اشاره به اینکه کار خرید گندم با توجه به درخواست‌های کشاورزان و پیگیری انجام شده با کارخانه آرد از صبح امروز در این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: سیلوی "ماهپاره" نیز از ساعت ۱۴ فعال شده و از روز شنبه نیز گندم "دوروم" توسط سیلوی "دشت آباد" خریداری خواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.