موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون زنان برای دیدار با فعالان حوزه فرهنگی به یزد سفر می‌کند

نماینده مردم یزد و اشکذر از دعوت و سفر اعضای فراکسیون زنان به حوزه انتخابیه خود برای دیدار با فعالان حوزه فرهنگی خبر داد.

فراکسیون زنان برای دیدار با فعالان حوزه فرهنگی به یزد سفر می‌کنند"سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از سفر اعضای فراکسیون زنان به یزد خبر داد و گفت: این سفر با دعوت بنده به منظور دیدار آن‌ها با فعالان حوزه خانه و خانواده در این شهر صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: طیف فعالان حوزه خانواده بر روی بسیاری از موضوعات فرهنگی حدود 6 سال است که بحث و بررسی انجام می‌دهند لذا آن‌ها خواستار انعکاس این مسائل به مجلس و پیگیری آن هستند.

موسوی با اشاره به دلیل انجام این دیدار در یزد بیان داشت: دیدار اعضای فراکسیون زنان با فعالان حوزه فرهنگی در یزد موجب می‌شود تا مباحث مربوطه بسیار بهتر و کامل‌تر منعکس شده و نمایندگان با مشاهده برخی صحنه‌ها و محیط ها، مسایل برایشان ملموس‌تر شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر با بیان اینکه این سفر در بهمن ماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این زمان با هدف آماده‌سازی و تکمیل گزارشات توسط این نهادها تعیین شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار