مشهد؛

توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان

توسعه بانکداری الکترونیک با صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، سطح کیفی زندگی آنها را افزایش می دهد.

توسعه بانکداری الکترونیک و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با اشاره به عملکرد این بانک در یک سال گذشته ، اقدامات صورت گرفته را در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" دانست.
 
فرشاد فخیمی افزود: این بانک در راستای تحقق شعار امسال و همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری، خدمات خود را بر پایه توسعه بانکداری الکترونیک قرار داد تا به این ترتیب با صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان، سطح کیفی زندگی آنان ارتقا یابد.
 
وی بیان کرد:  بدنه بانک شهر با همراهی نیروهای مجرب، جوان و تحصیلکرده و با مدیریت جهادی مدیرعامل و مدیران ارشد، تلاش داشت تا خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه داده تا به این ترتیب رضایتمندی آنان را کسب کند.
 
فخیمی با اشاره به این‌که مشتری مداری از شگردهای اصلی مدیریت،به ویژه صنعت بانکداری است، گفت: برنامه ریزی بانک شهر در این شرایط به گونه‌ای بود که ضمن مشتری مداری و تقدیر از مشتریان خود، از تولیدات داخلی و در حجم و وسعت بسیار پایین‌تر نسبت به سنوات گذشته در این زمینه عمل کند.
 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این بانک در راستای توسعه کیفی کلانشهرها گفت: بانک شهر به عنوان حامی مدیریت شهری کلانشهرها با تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی و استراتژیک در همه شهرها،در شرایطی که شهرداری‌ها با مشکل تامین مالی مواجه بوند، از رکود این پروژ‌ها جلوگیری کرد تا شهروندان به طور ملموس شاهد تغییر وضعیت در زندگی خود باشند.
 
به گفته فخیمی، حمایت از خطوط مترو در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد ، حمایت از ناوگام اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی ، حمایت از پروژه‌های عمرانی مهم و ... از جمله خدماتی است که در سالجاری توسط بانک شهر انجام شد.
 
رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در ادامه ابراز امیدواری کرد تا با تعامل بیشتر شهرداری کلانشهرها با این بانک در سالجاری، شاهد رونق، عمران و آبادانی بیشتر کلانشهرهای کشورمان باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.