نماینده پارلمان چک تحریم‌های سوریه را محکوم کرد

رئیس گروه دوستی پارلمانی چک و سوریه تحریم‌های ظالمانه اروپا و آمریکا را علیه دمشق محکوم کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، رئیس گروه دوستی پارلمانی چک و سوریه بار دیگر اقدامات ظالمانه و یکجانبه اتحادیه اروپا و آمریکا را علیه سوریه محکوم کرد.

«استانیسلاو گروسپیچ» در این خصوص تاکید کرد: این اقدامات یک جانبه، مجرمانه است، به ویژه اینکه با وجود شیوع بیماری کرونا در جهان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بازسازی اماکن و مراکز بهداشتی- درمانی که تروریست‌ها در سوریه تخریب کرده اند، کاملا ضروری است. این اقدام باید در سریع‌ترین زمان ممکن صورت بگیرد. پس از درد و رنج‌های فراوان و تلخی که مردم سوریه به سبب جنگ متحمل شدند، جنگی که تروریست‌ها به راه انداختند، اکنون باید زندگی عادی در سراسر کشور سوریه برقرار شود.

عضو پارلمان چک با اشاره به همکاری راهبردی موجود میان سوریه و روسیه در زمینه بازسازی زیر ساخت‌های ویران شده به دست تروریست‌ها گفت: در صورت لزوم، چک هم می‌تواند به این همکاری‌ها ملحق شود.

 آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی تحریم‌های ظالمانه را در چارچوب جنگ علیه سوریه و با انگیزه‌های سیاسی و مغایر با قانون بین المللی اعمال کرده و در وهله نخست معیشت شهروندان سوری را با این تحریم‌ها هدف قرار داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار