تخلف رانندگی در یک چهارم ترددهای نوروزی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در ۲۵ درصد از تردد‌های جاده‌ای در نوروز رانندگان تخلف کرده اند.

بابک قهرمانی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: براساس آمار ثبت شده توسط سامانه‌های هوشمند این مرکز از مجموع تردد‌های جاده‌ای استان بالغ بر ۲۵ درصد متخلف بوده که سرعت غیرمجاز رتبه نخست را داراست.

او  ادامه داد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در حدود پنج  میلیون  و چهارصد هزار تردد در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است.

قهرمانی با بیان اینکه ساعت ۲۱-۲۲ زمان اوج تردد در محور‌های ارتباطی استان طی اجرای طرح نوروز ۱۴۰۰ است، اضافه کرد: از مجموع تردد‌های انجام شده ۴ میلیون تردد مربوط به خودروی سواری و وانت بار و مابقی نیز مربوط به ناوگان عمومی مسافر و بار است.

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: در ایام نوروز ۸۰۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است که محور‌های میاندوآب – ملکان، بوکان – سقز، مرند – ایواوغلی و شهید کلانتری بیشترین تردد‌های ناوگان ورودی و خروجی از استان را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.