شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای:

تأسیس نظام جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ فروردین روز تاسیس نظام جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد دوازدهم فروردین و روز تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب تاریخی و ماندگار ملت ایران، پذیرش یک مسئولیت بزرگ تاریخی بر پایۀ ارزش‌های اسلامی بود.

این انقلاب با ابتناء به مبانی دین الهی، متفاوت از دیگر انقلاب‌های معاصر، سرفصل‌های جدیدی را برای انسان عصر حاضر بوجود آورد. دوازدهم فروردین روز انتخاب بزرگ و تاریخی ملت ایران با رهبری پیر روشن ضمیر و عارف واصل امام خمینی (قد سره الشریف) و تأسیس نظام جمهوری اسلامی یکی از درخشان‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است که بر اساس اعتقاد به وعده‌های الهی و تکیه بر ملتی آگاه و صبور و داشتن باور عمیق به اسلام ناب و آموزه‌های بی بدیل آن در عصر افول دین و مسخ انسانیت بنا نهاده شد و امروز به پشتوانه مبارزات خستگی ناپذیر این ملت بزرگ و جبهه مقاومت، شاهد افول و فروپاشی صهیونیسم و استکبار جهانی هستیم.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی، علی‌رغم دشمنی‌های همه‌جانبه و جنگ ترکیبی استکبار جهانی، الگویی نمونه و اثر بخش از حکمرانی علوی است که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی با تکیه بر اراده و عمل و بلوغ ایمانی و رشد سیاسی در برابر استیلای شرق و غرب تمام‌قد ایستاده و بحمدالله تبدیل به جامعه‌ای الهی و ولایی، مقتدر و شکست‌ناپذیر و همدل و متحد شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پرفیض و برکت رمضان‌المبارک و با عرض فرخنده‌باد بهار طبیعت و آغاز سال نو و تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی با استمداد از حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به روان پاک معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و همه شهیدان دفاع مقدس و شهدای مدافع حریم و حرم که جان شریفشان را در جهت استقرار و اعتلای این نظام فدا کردند، درود فرستاده و از خداوند متعال آرزوی صحت، سلامت و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و استواری و سربلندی ایران عزیز را مسألت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
هر چه سریعتر , کشف حجاب را مهار کنید و طبق قانون مجازات اسلامی با این رجاله های هرزه و فاسق , برخورد کنید . اینها باعث اشاعه بیش از پیش فساد در بین جوانان و انحراف اونها و تباهی خانواده ها میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
متاسف ازطرز فکر شما .اول جلوگیری ازخونریزی زخم بعدپانسمان نیازاست..فحشا درخیابانها علنی شده ونیاز به بیحجاب شدن هم نداردعلتش هم عدم ازدواج جوانان است که امکان براین دولتها که مردم را دین گریز هم پرورش دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
تا زمانی که زنده ام رزمنده ام
رهبرم جانم فدایت
امنیت، آزادی که الان داریم ناشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است
وطنم ایران، احساس تعلق و تعهد دارم بهت
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۱۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
نظام جمهوری اسلامی، در ابتدا با تندروی‌های برخی افراد به یه سری مسائل آسیب زد؛ در ادامه شرایط کمی مناسب‌تر شد و به سمت مثبت پیش رفت؛ منتهی در ادامه مسیرش با ورود و نفوذ برخی افراد ناسالم به بدنه نظام و حکومت، و بعضاً تغییر تفکر و اعتقادات افراد خَدوم قبلی (که حالا افراد ناسالمی شدند) و همچنین سیاست‌های نادرست، غلط و غیرکارشناسی و غیرهوشمندانه، متأسفانه اون‌قدر دیگه به مانند گذشته ارزش و بها نداره.
روند به گونه‌ای شد که بساط ریا و ریاکار، نفتق و منافق و غیره رشد پیدا کرد.
عموماً افراد داخل بدنه نظام، اون چیزی که هستند، بروز نمی‌دن. بعد از اتمام و یا کنار گذاشته شدن از مسئولیت، می‌شن اون چیزی که واقعاً هستند.
اِلّا ماشاءالله افراد ناسالم دارای مسئولیت در بدنه نظام حضور دارند که صلاحیت و لیاقت نداشته و ندارند هست؛ حیف از این مملکت؛ دین را هم تقریباً نابود کردند. باشگاه محترم خبرنگاران جوان، خودتان هم این موارد را خوب می‌دانید؛ اما شما هم باید نان بخورید دیگه. افسوس…
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
پدران و مادران ما به جمهوری اسلامی رای دادند تا نظام اسلامی بیاد پای کار، اما متاسفانه فقط غربگرا و نئولیبرالیسم و یه مشت مزدور اومدن پای کار و دارن کمر نظام زمین میزنن.اقای رئیسی لطفا دستگاه فرهنگی و اطلاعاتی را شیرفهم کنید تا با بی حجابی برخورد کنه اون وزیر گردشگری هم برکنار کنید ما ۳۰۰ هزار شهید که تک تکشون گفتند ما به خاطر حجاب زنانمون رفتیم، ندادیم که امروز یه مشت سیاست مدار بی وجود با بی حجابی برخورد نکنند و جامعه به لجن بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا نابودی امریکا نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۵:۱۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
واقعا درسته پول با ارزش شده و تورم صفر و رشد اقتصادی دو رقمی فقط فساد و خودکشی زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
الله اکبر جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
خاک بر سر اونهایی که به این پیام منفی داده اند . شما یک مشت مزدور دشمنان هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
اوج درخشانی فقط اونجا که با قطع اینستاگرام روزی امثال منو اجر کردین و اصلا عین خیالتون هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
م ک
۲۰:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مگه پیامرسان داخلی مثل با سلام و...نیست که بیاین اونجا؟
اگر ایرانی هستی از نرم افزار ایرانی استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
م ک
۲۰:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از باسلام استفاده کنید یا دیگر نرم افزار های ایرانی
ای ایرانی....
غیرت داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
نظام مقدس جمهوری اسلامی , یک موهبت الهی است که توسط عبد صالح خدا در کره زمین تأسیس شد تا مقدمه ساز ظهور آخرین حجت خدا و تشکیل حکومت عدل الهی باشد . اما متأسفانه برخی کوته فکران و دنیا پرستان , که ظرفیت درک این معنا که را ندارند , دست به دست معاندین و استکبار جهانی , قدر این نعمت را ندانسته و با آن مخالفت میکنند . لعن و نفرین ابدی بر مخالفان نظام مقدس ج.ا.ا. . خدا لعنت کند بدحجابان و بی حجابها را (دشمنان خدا) که با کشف حجخداو بی بند وباری , جوانان این مرز و بوم را به تباهی میکشند و باعث تباهی خانواده ها شده اند .
آخرین اخبار