بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب:

عقب نشینی از ارزش‌های دینی صورت نخواهد گرفت

وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای در خصوص حجاب، تاکید کرد: هیچ گونه عقب‌نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در بیانیه وزارت کشور آمده است: «ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات ملّت مؤمن ایران در ماه مبارک رمضان ضمن تأکید مجدد بر رعایت ارزش‌ها و احکام الهی و قانون بر آمده از آن از جمله حجاب اسلامی به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند مساله حجاب در سال‌های گذشته یکی از محور‌های جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران بوده و طرح‌های شکست خورده‌ای نظیر چهارشنبه‌های سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادی‌های یواشکی و ... هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.

پروژه‌های برنامه ریزی شده توسط سرویس‌های امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن زندگی آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید، اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.

بر اساس اطلاعات پیدا و پنهان، دشمنان در آشوب‌های سال گذشته تلاش کردند حجاب را به موضوعی برای دو قطبی سازی و ایجاد شکاف‌های عمیق اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت تبدیل نمایند و در این راه از همه ظرفیت شبکه‌های اجتماعی خارجی به عنوان بستر تهاجم علیه ذهن و قلب نوجوان و جوان ایرانی به کار بست. در حالی که برآورد غلط تبهکاران فرهنگی داخلی و خارجی بر رویگردانی بانوان محترم ایرانی از حجاب تمرکز یافته بود، «سیلی» افراد «ضعیف الحجاب» علاوه بر مهابت بانوان محجبه سبب استیلای یأس بر اردوگاه جنگ چند بعدی معاندان ایران اسلامی گردید. به همین دلیل وزارت کشور بر خود فرض می‌داند که به احترام همه زنان و دختران ایرانی که در طوفان فتنه ترکیبی دشمن استوار مقاومت کردند و به الگویی از پایداری شناختی برای همه آحاد ملت تبدیل شدند بایستد و ابراز فروتنی نماید.

مطابق آنچه گذشت ذکر سه نکته ضروری است:

۱- مجموعه دولت و وزارت کشور خود را مخاطب مطالبات عموم مردم وفادار ایران در موضوع حجاب دانسته و بر خواسته بر حق ایشان مبنی بر داشتن جامعه‌ای عفیف و با حیا صحه میگذارد و گوشی شنوا و زبانی پاسخگو و بازویی توانمند برای تأمین حقوق مردم بویژه حق زیست عفیفانه به عنوان یکی از حقوق اساسی آحاد ملت می‌باشد. این امر در ماه‌های گذشته و رفتار اکثریت قاطع بانوان ایرانی در حفظ حجاب به وضوح نشان داده شده و بر این اساس مدعای مواجهه متناسب با مظاهر بی عفتی یا بی حجابی دارای مبانی اصیل شرعی، قانونی و انسانی بوده و از باب حقوق عامه مردم به صورت یک موضوع اولویت دار مطمح نظر مسئولان امر می‌باشد.

۲- تردیدی وجود ندارد که حجاب از پایه‌های تمدنی ملت ایران بوده و یکی از زیرساخت‌های بنای حیاتی خانواده می‌باشد. در حالی که خانواده گرایی و حفظ حریم آن از اصول زیست اجتماعی ایرانیان است می‌بایست از حریم حجاب و عفاف برای تحکیم بنیان خانواده محافظت نمود و بر تقویت و گسترش آن ملازمت نمود.

۳- از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند. تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

در پایان ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می‌شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهاد‌های ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
چرا جوان را بخاطر بى حجابى ميزنيد توذهنش اثر منفى نسبت به اسلام ميزاره،چرا به دروغ به جوان ميگوييد چون بى حجابى ميبريمت يك مرده بشورى،چرا به جوان مى گوييد ١٥٠ميليون جريمه بى حجابى بايد بدهى،ميشه براى افزايش قيمت اجناس هم براى مسئولين جريمه بگذاريد،ميشه براى. رئيس جمهورى كه قيمت بنزين رو بالا برد و ادعا كرد من خبر نداشتم هم جريمه بگذاريد،ميشه براى اون حوزه اى كه قاضى منصورى ازش فارغ التحصيل شد هم جريمه بگذاريد،ميشه براى آخوندى كه تو مسائل غير دينى خودش رو صاحب دانش ميدونه هم جريمه اعمال كنيد،ميشه براى وزارت خارجه اى كه توش جاسوس انگليس بوده و به كشورش خيانت كرده هم جريمه در نظر بگيريد،ميشه براى كسانى كه گفتند آموزش و پرورش تا ديپلم رايگانه هم جريمه در نظر بگيريد،ميشه براى كسانى كه مدرسه غير انتفاعى رو تو اين كشور راه انداختند جريمه تعيين كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
با حجاب اجبارى دو گروه درست شده ١-با حجاب ها ٢-بى حجاب ها كه اين به نفع جامعه نيست كه باعث تفرقه شده و كسانى هستند كه از اين تفرقه به نفع خودشون سود مي برند و حواس مردم به اين موضوع ميره و اختلاس ها و تورمى را كه ساختند فراموش ميشه،دوره رضاخان هرچه سعى كرد كشف حجاب اجبارى كند نتوانست ،پس زور و چماق بى اثره،حجاب برخواسته از دل ماست و اين ٥٠سال عمر را خودمان انتخاب كرديم و نه حكومت به اصطلاح اسلامى و دروغين،پس جوان امروز خودش بايد تصميم بگيرد نه قوه قضائيه
Iran (Islamic Republic of)
شكايت نامه
۰۱:۳۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
چراتو عراق و سوريه حجاب اجبارى نيست ولى انسان هاى خداشناس و خداترس زياد است؟دليل اول مربوط به اختلاس هاى مسئولين مملكتى كه همه جاى مهر بر پيشانى دارند و بچه هايشان در آمريكا و انگليس و كانادا مشغول به تحصيل هستند و حجاب و قوانين اسلامى را زير پا گذاشتند .دليل دوم اجبار يك موضوع هميشه نتيجه اى جز لجبازى نميدهد.براى اسلامى شدن يك جامعه يك گروه روانشناس و عالم به دين بايد پاى كار بيايند و زور در كار نباشد و تبليغات دينى زياد شود،هر انسان عاقل و بالغى خودش مسئول اعمالش هست،انسان ضعيف النفس مسائل دينى را دوست ندارد و به من و حكومت ربطى ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۵:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
انسان تو زندگیش یا خوشبخت میشه یا بدبخت
۱.راه خوشبختی: به لحاظ مادیات به پایین دستت بنگری، به لحاظ معنویات به بالا دستت بنگری
۲.راه بدبختی: به لحاظ مادیات به بالا دستت بنگری، به لحاظ معنویات به پایین دستت بنگری
مثال۱: ی خونه اجاره ای دارم باز خداروشکر فلانی همینم نداره
یا فلانی دویست نفر غذا داده، من ی پرس غذا اضافه دارم چرا بریزم دور میدم ی نفر تو خیابون
مثال۲: این همه اختلاس هست چرا من ندزدم؟؟
به من گیر نده زنم چرا سرلخته, برو به اون فساد مالی گیر بده .... حالا شما بگید مردم ما کدوم مسیر رو حرکت میکنن؟؟؟؟
ی کتابی هست اسمش نهج البلاغه ، کتاب خوبیه ، کتابیه که ابتدا ، الان و آینده رو هم میبینیم
اما ما بهش رجوع نمی‌کنیم
قرآنی از صبح که ما بیدار میشیم دنبال چه چیزایی هستیم و به چه چیزایی رجوع میکنیم؟؟؟؟؟؟؟
تمام دخترهایی که می‌بینید الان بی حجاب هستن، زمانی که حجاب داشتن شاید ی غفلتی کرده باشن و یا ی بنده خدایی در ارتباط شدن.
اما از آنجایی که شناخت کافی روی عفو و مهربانی خدا ندارن فکر میکنن که دیگه از محضر خدا ترد شدن.....
بعد اون دختر هم به خودش میگه:
من که حرمتم شکسته شد،
وقتی با فلان شخص در ارتباط بودم اون چه که نباید گفته میشد ، گفته شد.
اون چه نباید انجام میشد ، انجام شد.
در محضر خدا هم هیچ جایگاهی ندارم ، پس از حالا ببعد هر کاری که دلم بخواد میکنم.
خوب در مجموع همه این اتفاقات مقصر اصلی کسانی هستند که اطلاعات کافی به مردم در این رابطه انتقال نمی‌دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۲
00:28بیخودجونده آماری در کار نیست اکثر ترورها ودزدیهاوتصادفات مربوط به مردهاست که چادر ندارند پس مغلطه نکن کسی هم نگفته حجاب فقط چادره و چادر بپوش،ادعای عقل وسواد هم نکن خدا پیغمبری که سفارش به پوشش کامل کرده از توعاقلتر و عالم تره.
(وای جی سی نظرات رادرج کن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
کاری به این ندارم که موضوع حجاب اجباری، اختیاری، تکلیف دینی، شرع دینی و یا قانونه یا اصلا هرچی
نکته قابل تامل اینه که مدعيان مذهب اسلام که کاملترین دین در بین ادیان هست از کل منابع دستورات الهی شرع فرع آن حجاب رو بلدند آن هم با زور بگیر ببند دستگیری مجازات!!
دین اسلام خلاصه شده در حجاب زنان!؟!؟
یا مقابله با حرام خواری، تبعیض، فساد، رشوه، گناه، دروغ، سوءاستفاده از پست مقام، زنا کاری، بگیر برو تا آخر هم جزو این دین است!؟
مگه میشه با اينهمه دستورات در اسلام فقط به یک مسئله پرداخت و باقی مسائل کشک!؟
مسئولی که دم از اسلام میزنی و رعایت موازین شرع اسلامی حقوق عیدی پاداش آخر سال تو دو ماه جلو جلو به حسابت واریز میشه اما بعد گذشت 10_12 روز از سال جدید هنوز بعضی از مددجویان بهزیستی واریز نشده این است عدالت اسلام!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ما در برابر اختلاس برادان پاکدست تورم و گرونی اگر کوتاه بیاییم ....در مورد حجاب کوتاه نیامده و با سطل ماست ورود میکنیم .......خه خه خه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حجاب در اصول دین قرار دارد یا در فروع دین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
عقب نشینی از دلار ۵۶ تومن و تورم ۱۵۰۰ درصدی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خرخره بی حجاب ها رو بجوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اجبار در هیچ موردی جواب نمی‌دهد

یک زمانی به اجبار چادر از سر زنان کشیدند جواب نداد
حالا به اجبار چادر سر زنان میگذارند، اینهم جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
واقعا چه مرگتونه؟ شما با چادر بیا بیرون اصلا خودتو مومیایی کن بیا بیرون. به پوشش دیگران چه کار دارید؟ هر کس باید اختیار پوشش خودشو داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
تو چه مرگته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ب سمتی پیش رفتیم دستور خدارو که مصلحتمون هست وداخل قرآن اومده با تورم و گرونی مقایسه می کنیم و میگیم چون گرونی هست روسری و شال سر نمی کنم...مابه این سمت پیش نرفتیم مارو به این سمت و طرز فکر بردن
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه اداره اماکن نیروی انتظامی
۱۱:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
تو رو خدا فوری کمک کنید.خدایا از دست مسئولان کشور به کجا پناه ببریم.دارید دین و شیعه امام علی ع را بین مردم و مغازه دار خراب می کنید.
تعزیزات و اماکن رفتن چند رستوران و مغازه کافی شاپ را بخاطر اینکه دختران بی روسری اونجا غذا یا آبمیوه خوردن پلمپ کردن!!!!!!
واقعا این کار تعزیرات و اماکن یادآور ضرب المثل:
گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری.
آخه رستوران و کافی شاپ مگه مسئول حجاب و امر به معروف است؟بنده خدا شغلش طوری است که دختران و پسران جوان و مسافر و افراد مرفه بیشتری اونجا جمع میشوند و نمود ظاهری بیشتری دارد.
بعنوان یک فرد مذهبی با زبان روزه میگویم فوری قوه قضاییه و دادستان کل کشور و وزارت کشور و نیروی انتظامی جلوی این برخورد غیر قانونی با رستوران ها و کافی شاپ ها را بگیرد.اون بنده خداها چرا باید جریمه شوند؟چرا رزق روزی اونها را قطع می کنید اونم تو این وضعیت اقتصادی و با این اجاره مغازه ها؟اون بی حجاب یا شل حجاب تو خیابون هم هستن.تو مغازه های دیگه و تو پارک ها هم میروند.فقط چون مدت زمان توقف در رستوران و کافی شاپ بیشتر است و افراد تجمع بیشتری دارند و تو چشم مردم می آید باید پلمپ شوند؟!
چون رشته حقوق خوانده ام و فرد مذهبی و مقید هستم و با چشمان خودم پلمپ مغازه ها را دیده ام میگویم این کار هم خلاف شرع است هم خلاف قانون اساسی و هم خلاف قوانین مدنی و کیفری و اتحادیه های صنفی.
اگر بی حجابی جرم است چه ربطی به مغازه دار یا رستوران دار و فروشنده دارد؟شما برو جلوی وارد کننده های این لباس ها را بگیرید.
اون مغازه دار شاید جرات نکند به فردی تذکر دهد.بیشترشون هم افراد جوان و کم سن هستند و یا فرد زیاد مذهبی هم نباشد و از امر به معروف سر در نیاورد.رزق و روزی اش هم همین کار است.چرا مغازه و رستوران پلمپ می کنید.بازخورد بدی دارد و یادآور ضرب المثل گنه کرد در بلخ آهنگری/به شوشتر زدند گردن مسگری است.
لطفا خبرگزاری محترم فوری این موضوع را به مسئولان تذکر دهد.حتی من مذهبی هم نمیتوانم پلمپ یک مغازه را بخاطر بی حجابی مشتریان اون مغازه قبول کنم.وای بحال مردم عادی.آخه مغازه دار و رستوران دار اگر خودش مشروب یا وسایل خلاف شرع بیاورد پلمپ درست است.اما یک فروشنده آبمیوه یا بستنی یا چلوکباب چه کار به این دارد که مشتری اش حجاب دارد یا شل حجاب است.اون چکاره است این وسط.بفهمید.بخدا دارید با دین ایمان چند جوان مغازه دار بیگناه بازی میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بی خود اسمون ریسمان بہ ھم نبافید
وقتی از امکانات این مملکت میخوان استفادہ کنن پس باید بہ قانونش ھم احترام بزارن
تمام امکانات جامعہ مثل بانک مغازہ بوتیک کافی شاپ و ھر اماکن دیگہ ای در این مملکت کہ بابتش مالیات پرداخت میشہ جز بیت المال ھست پس اگر میخوان استفادہ کنن باید اول قوانین کشور رو رعایت کنن تا بتونن استفادہ کنن
نمیشہ ھمہ امکانات یک مملکت رو قبول داشتہ باشی استفادہ کنی بعد بگی قانونش رو نہ قبول ندارم پس تمکین نمیکنن
کجای دنیا اینطوریہ ؟؟؟؟
اگر ھست مثال بزنید ما ھم بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
با سطل ماست و اسید و چاقو بیفتید به جان بی روسری ها

همونجوری که دیدن بی روسری ها در خیابون شماهارو ناراحت میکنه.دیدن آدمهای ریشو و عبوس هم ماهارو ناراحت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خدا لعنت شون کنه این داعشی ها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
افراد مؤمن و حزب الهی و مدافعان ححاب , مثل شماها و اربابانتان , وحشی و بیشعور نیستند . این روشی که از دهان کثیفت بیرون میآید , فقط مخصوص ارازل و اوباش و و اونهائیست که از اونور دنیا به شماها , دستور میدادند که حزب الهی ها و بسیجیها و مذهبی ها و... را با چاقو بکشید و بسوزانیدو آمبولانس آتش بزنید و... و سایر وحشیگریهای دیگر که فقط از حیوانات وحشی بر میآید . حجاب زنان دستور خداوند متعال است و اول به سود خود زنان , هم در دنیا و هم در آخرت . برای کشف حجاب هم در قانون الهی و اسلامی مجازاتهای لازم پیش بینی شده که باید اجرا شود ( حبس و تعزیر و جزای نقدی ) و نیازی به چاقو و اسید و سایر اقدامات وحشیگری به سبک زندگی نحس شماها و حامیانتان نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
همانطور که یاد قیامت، مرگ شما رو به حالت مرگ عذاب میدهد! و هرکاری میکنید،که لحظه ی به مرگ و اخرت فکر نکنید! تصور میکنید،خدا نقطه ضعف شما رو نگفته؟! مال شما خیلی وحشتناک تر است.تازه شما هیچ کس رو ندارید! حتا دور اطرافیاتون هم با شما نیستن! (مگر با زور و اجبار! اتو)...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
داریم آرام کار پازل شبکه های معاند رو بدست خودمان کامل میکنیم (بعد سالها تلاش و تخریب اشخاص) و بجان هم بیفتیم .... بدون آنکه بخواهیم حقوق اکثریت احترام بگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
باید قاطعانه حضور داشت و جولی بی حجابی را گرفت منتهی درخواست من اینکه فرهنگ سازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۲:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
د آخه مسلمونا وضعیت اقتصاد داغون رو دریابید با این جریانات مردم به جون هم نندازید گرونی رو دریابید انقدر گرونیه که من اصلا از عید چیزی نفهمیدم چیکار به حجاب دارید شما به مسائل اقتصادی فقر بیکاری گروتی رسیدگی کنید جوونا دارن از دست میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی زن را در رقابتی فرسایشی نسبت بہ ھم نوعانش سوق میدہ کہ باعث میشہ اعتماد بہ نفسش رو از دست بدہ ۔۔ فروپاشی خانوادہ ، افسردگی و از ھمہ بدتر مورد سواستفادہ قرار بگیرہ
ای کاش زنھا بفھمن باارزش ھستن و ریشہ یک خانوادہ ھستن و وقتی ریشہ زدہ بشہ کل خانوادہ و بعد جامعہ از بین خواھد رفت
و اینھا خواستہ و یا ناخواستہ دارن در زمین دشمن بازی میکنن
و دشمن خوب فھمیدہ کہ کجا رو باید بزنہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
می خوام..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اگر برهنگی تمدن است پس حیوانات از همه متمدن ترند. (شهید استاد مطهری)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
آزادی پوشش با آزادی عدم پوشش خیلی فرق داره

برهنگی یعنی عدم پوشش

آیا متوجه می‌شوید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
کار فرهنگی نیازمند توان و علم و درک صحیح دینی و برخورداری از اصول روانشناسی و انسان شناسی و جمعه شناسی هست ....متاسفانه دستگاه های مسئول در این زمینه به شدت کم کاری کردن و بلکه بعضی در جهت عکس حرکت کردن ! و وضعیت فرهنگی امروز ، نشون دهنده ی این موضوعه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
متاسفانه جلوه ی سقوط فرهنگی برای این جامعه واقعا تاسف برانگیز شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مضرات حجاب
۱)کند کردن حرکت در خانمها و پایین آوردن تحرک عملیاتی در زنان کارمند و مامور
۲)بالا بردن احتمال تصادفات به علت رنگ چادر و پوشش و عکس العمل کند
۳)بالابردن سرقت و حملات تروریستی و رخنه عملیاتی با چادر و پوشش
۴)بالا بردن هزینه های زندگی با خرید لباس و پوشش بیشتر
۵)بالا بردن دمای بدن و احتمال گرمازدگی در تابستون و افزایش مصرف آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حرف مفت زدن که کاری نداره , یک جو از عقلت کم کن و هر چی چرت و مرت میخای بگو . این مطالب فقط از یک سبک عقل انتظار میره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
در جواب :۱۱
چرا پلیس آمار شفاف از سرقت با چادر نمیده؟
چرا اطلاعات آمار حملات تروریستی با چادر رو نمیده؟
چرا پلیس آمار تصادف بخاطر چادر رو نمیده؟

شما راحت میتونی با چادر دزدی کنی.اسلحه قائم کنی.کمربند انتحاری ببندی.
شب با چادر از خیابون رد شی و تصادف کنی
شماها یه عده بیسواد و کم عقلید که نمیخواین واقعیت رو قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اگر همه موضوعات زندگی خود را اینطور تفسیر و تحلیل کنی , معجزه است که الآن میتوانی بنویسی و بخوانی و ببینی . جای تو در دارالمجانین است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ببند اون دھنت رو
این اراجیف چیہ بھم میبافی
میخوای قانون بزارن کلا عریان بیان بیرون کہ شما شاد بشی
حضرت زھرا (س) ، حضرت زینب( س) ، حضرت معصومہ(س) و خیلی از بانوان در طول تاریخ کہ دارای مدارج بالای علمی و معرفتی و عبادی بودن ھمہ گی حجاب اونم از نوع کاملش داشتن
بعد تو این چرندیات میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
چی زدی ؟ بده بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اینا رو جدی نوشتی؟؟؟ یا داری شوخی میکنی؟؟
این چه چرت و پرتیه که میگی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
والبته افزایش احتمال کچلی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
چرت و پرت نگو بالا بردن دمای بدن نکه تو زمستان با حجاب میشن افزایش مصرف آب چه صیغه ای هست مگه شتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
الان ۹۹ درصد سارقان مغازه ها با چادر اینکارو انجام میدن

بیشتر عملیات تروریستی با چادر و مخفی کردن اسلحه زیر چادر انجام میشه
بیشترین تصادفات در شب بخاطر چادری بودن و پوشیدن پیرهن سیاه عابر پیاده صورت میگیره
ماموران زن پلیس با چادر و مانتو چیکار میتونن بکنن؟توان دوییدن و تعقیب و گریز رو دارن؟
چرا خودتونو به کوری و نفهمی زدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
لخت و برهنه بودن با تفاسیر جنابعالی بسیار بهتر است ، نه هزینه بیمورد برای لباس ، نه امکان انجام امور تروریستی و همراه داشتن بمب و هزینه مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین D کلا بشریت از اول اشتباه کرد که برای خود پوشش تهیه کرد .
دانشمند با این مخ که شما دارید فقط مواظب باش ندزدنت .
نه ولی خوب بود کلی خندیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
از مضرات عقل و شعور و درک و فهمم میگفتی بفهمیم اونارو دیگه چرا گذاشتین کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
دیگران را کم عقل خطاب کردن، نشانه چیست.؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
مضرات برهنگی! فاضلابی که وقتی راه میرود ، نگاه معصومانه رو تبدیل به تبهکاران اینده میکن! دنیایی که مثل امروز جنگ ها راه می افتن! برای در نهایت، لذت جنسی بهتره! و داشتن زنان زیبا رو تر برای خود ودر کنار خود! ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
سطح نفهمی رو ارتقا دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بی حجاب رو باید آتش زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فواید حجاب زنان : 1_ دوری از آتش جهنم و جلب رضای خداوند متعال 2_پوشش عیوب جسمانی زنان . تبصره : سلبریتی های زن که کشف حجاب کرده اند , بسیار زشت تر از تصاویر با حجابشون هستند که همه را ازشون متنفر شده اند .3_جلوگیری از تباهی و نابودی اساس خانواده ها در جامعه و انحطاط آحاد اجتماع و بویژه جوانان 4_ حفظ شأن و منزلت زن در جامعه و جلوگیری از افزایش آمار تعدی و تعرض به زنان . در صورت کشف حجاب زنان , بیشترین خسارت و تعرض متوجه همان زنان بی حجاب خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
به نظر من هر چیزی اجباری باشه تهش پنهان کاریه یعنی همون مسئله در جامعه جود داره اما با یه شکل دیگه که ضربه و‌خسارتش بیشتر از حالت واضح و عیانه. افراد بیشتری درگیرش میشن. اینو تجربه ثابت کرده. حجاب اجباری دیگه جواب نمیده. اگه میداد نتیجه اش این نبود بعد از چهل سال. پس نتیجه میگیریم جواب نمیده. در کشورهای دیگه هم‌جواب نداد. بالاترین آمار فساد پنهانی و روابط ناصحیح رو در ایران داریم. واین بر کسی پوشیده نیست. همه ما از اطرافیانمون میشنویم. جهان به هر سمتی بره ما چه بخواهیم چه نخواهیم داخل این اقیانوس قرار داریم. دیر یا زود ما هم با اقیانوس هم سو میشیم. مقاومت در برابر این مسئله فایده ایی در دراز مدت نداره. چون من مهمونی های خانوادگی رو‌میبینم سالهاست که هیچ حجابی در اونا وجود نداره. عروسیا هم به همین ترتیب. خانواده ها هر شب پای ماهواره میشینن تا دیر وقت و دیگه برای برگشت و اصلاح خیلی دیر شده. کار از کار گذشته. لطفا به مسائل منطقی نگاه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اولا اگر برای آمارت مستند موثقی داری , ارائه کن , وگرنه بیخود زر نزن . ثانیا اگر بعد از چهل سال موضوع حجاب جواب نداده , بخاطر اینه که درست اجرا نشده و متولیان امر , کوتاهی و قصور داشته اند , نه اینکه حجاب مشکلی داشته !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
و تو فقط خودت و دور و وری هات رو نگاه میکنی.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حواسمان باشد
اگر اقناع سازی و نوعی از ملاطفت در برخوردها نباشد ،
ریشه حجاب کلا زده خواهد شد..
و گزک حقوق بشری
به دست دشمنان همیشگی این ملت داده خواهد شد...

لطفا ،
اصول روانشناختی قضیه ، و حفظ کرامت انسانی و روشنگری و آگاه سازی این قشر کوچک فریب خورده لحاظ شود


جانم فدای رهبر
یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام.حجاب باید حرف اول باشه
Netherlands
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی فعلی نشونه اعتراضه نه میل باطنی والا هیشکی از بی حجاب حمایت نمیکنه مخصوصا پدر و شوهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
نشانه جهالت مدرن،دروغ نگو.....
یعنی کسی برا اعتراض راضی میشه زنش برهنه بشه یهو!!!!!
پدر راضی میشه دخترش.... اونم یهو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اعتراضات یه عده شکم سیر به قانون کشور و تخریب امنیت اجتماعی و آسیب به جامعه!!!!
مردی که غیرت داشته باشه نمیپذیره ناموسش تو دید هر کس و ناکسی باشه ، زنیم که اهل منطق باشه و ارزش خودش رو بدونه چیه تن به همچین چیزی نمیده حتیییی اگه معترض باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
مثل شیطون که به نشانه اعتراض به خدا، بر ادم سجده نکرد! یعنی در حقیقت قبح گناه رو شکست!. به قول امامان معصوم، از برتری تو نسبت به دشمنت! همین بس ، که برای مبارزه با تو! دست به گناه بزند!
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض به صداوسیما کنید
۱۸:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
صدا و سیما صبح تا شب زنان مانکن را برای تبلیغ استفاده می کند نتیجه اش بی حجابی در جامعه میشود.وقتی از صبح تا شب یک زن خودش را در صدا و سیما نمایش میدهد بقیه زنان در خیابانها و پارکها خودشان را نمایش می دهند.
جمع کنید بساط برخورد با زنان در خیابان تحت عنوان گشت ارشاد.این همه ضربه زنید به حجاب در این 20 سال کم نیست؟
اگر راست میگویید از صداوسیما شروع کنید که زیر نظر سران کشور است.هر وقت قید پولهای میلیاردی تبلیغات با نمایش زنان مانکن در صدا و سیما جمع شد وضع حجاب در خیابانها خودکار خوب میشود.مسئولانی که از زن برای کارهای تجاری تبلیغاتی در رسانه ملی استفاده میکنند میخواهند مروج حجاب جامعه باشند؟
واقعا چقدر ساده لوح هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با برهنگی و بی حیایی مشکلات اقتصادی حل نمیشه بلکه مشکلی به مشکلات قبل اظافه میشه. امیدواریم ملت فهیم این مسئله رو درک کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اگه اینطور بود غرب باید ورشکست میشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
حل میشه ملت دنبال دزد می گردن تا چادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
آخر بیانیه
ضمن اعلام حمایت از آمران به معروف!!
یعنی چی؟ یعنی مردم به جون هم بيافتند!!؟؟ میشه بند تصویب شده قانونی شو هم اعلام کنید کدوم بند قانون به اعلام حمایت از آمران است!!؟
سوال بعدی اگر طرف گفت بتوچه و بخاطر ایجاد مزاحمت برای مردم ملت ریختن سرمان سر از کلانتری در آوردیم حداقل بند قانونی شو بدونیم از خودمان دفاع کنیم یا اگر در حین درگیری به لقاح الله پیوستیم آیا شهید به حساب خواهیم آمد؟؟؟
اینطور سخن گفتن بیانیه دادن بیشتر شبیه دو قطبی کردن جامعه است کاری که به گفته خودتان کار دشمنان بوده که می خواستن مردم جامعه رو به دو قطبی کنند الان که خودتان بیشتر دارید تلاش می کنید مردم به جون همديگه ول کنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تجربه نشان داده هروقت به یک مسئله ای بیشتر از حد آب تاب میدن برای لاپوشی مخفی شدن پشت حقایق مهمتری است ( همون هواس پرتی خودمونی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هنوز که اتفاقی نیافتاده و بی حجابی تو جامعه نادره هر وقت زیاد شد اونوقت از این حرفا بزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
اب و تاب چی تو مثل اینکہ کوری نمیبینی چطوری با چہ سر و وضعی میان بیرون
تو خود غرب ھم این شکلی بیرون نمیان کہ اینا خودسون میندازن بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
قصاص قبل از جنایت اکیدا ممنوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
باید این هرزه های بی حجاب و مردان بی غیرتشون رو حسابی ادب کنن .با اون عنقلاب جنسی مسخرشون و شعار تهوع آور زن زدگی‌آزادی میخواستن به همین لجنی که شدن برسن الکی‌بهونه سفره‌مردمو میاوردن .بدبختای پیرو فروید فقط دنبال عقده های جنسی و دیده شدن هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بایستی کمیته انقلاب اسلامی احیا شود و تحت عنوان پلیس مبارزه با بی حجابی و بی بند وباری , با بکارگیری افراد مجرب و آموزش دیده , به مقابله جدی با این پدیده کثیف و خانمان برانداز پرداخت و در موازات آن , اقدامات فرهنگی مؤثر و بازدارنده در مدارس و دانشگاهها و مساجد و ادارات و ..... صورت گیرد . اگر مظاهر فساد و بی بند وباری و کشف حجاب از سطح اجتماع برچیده نشود , اقدامات و برنامه های فرهنگی هم نتیجه ای نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
پلیس حجاب فقط فعال هست هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مردم ارزش ها را میشناسن در همه حوزه ها مملکت از مدیریتهای جزیره ایی بارها لطمه خورده اغتشاش مقدمه برنامه و ایجاد ناامنی اقتصادی و نارضایتی با ضربه به اقتصاد خانوار نمونه آن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ما نمی خواهیم بهشت بریم مگه زوره .
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۲۳:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بهشت و جهنم به خودت مربوط است ولی در جامعه اسلامی باید مقید قانون کشور باشید .
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۰:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
بهشت و جهنم تو مهم نیست. قانون الهی باید رعایت بشه حتی به زور.
اینطوری جلوی جهنمی شدن دیگران توسط عده ای بی دین گرفته خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
ھر کشوری کہ بری قانون اساسی رو رعایت نکنی باھات برخورد میکنن
اینجا ھم بی غیر از حکم شرعی قانون اساسی دارہ کہ حجاب قانوشہ
نہ بہ جھنم رفتن تو کسی کار دارہ نہ بھشت رفتنت
تو باعث و فتنہ بہ جنھم رفت خیلیھا میشی
خودتو جمع کن با این افکار مزخرف عقب موندت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
با این فرمون وتفکر بقیه رو هم جهنمی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
قانون احترام به حقوق دیگران همه جای دنیا هست ولی به ما که میرسن میگن اجبار ... اینو و اونور یه سر بزن!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
برا اون دنیا هر جهنمی خواستی میتونی بری ، این دنیا ولی چون آدمی(؟؟؟) باید به قانون کشوری که ساکنشی احترام بذاری ،
حالا هر کجا هست باشه حتی مهد آزادی بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اولین این کہ حکم واجب قرآن و سایر کتب آسمانی ھم بہ حجاب تاکید داشتن
دوم قانون اساسی ھر کشوری محترم و باید اجرا بشہ
ھر کس با ھر عقیدہ و دین و شرعی در ھر کشوری کہ زندگی میکنہ کار میکنہ از ھمہ منابع اون کشور چہ کم چہ زیاد بھرہ میبرہ باید بہ قانون اون کشور ھم احترام بزارہ
نمیشہ در کشوری زندگی کرد و بہ میل خود در جامعہ رفتار کرد و قانون زیر پا گذاشت
موضوع حجاب از موضوع اقتصادی جداست
اینکہ برخی این دو موضوع رو بہ ھم ربط میدن افراد سادہ لوحی ھستن کہ حرف معاندین تکرار میکنن
این ولنگاری ھیچ ربطی بہ اقتصاد ندارہ
اون کسانی کہ حجاب زنان ایرانی رو ھدف قرار دادن دارن تمدن ھزاران سالہ ایران مورد ھدف قرار میدن
زنان ایرانی در ھمہ دورہ ھای تاریخی ھم حجاب داشتن و ھم در امور خانوادہ و جامعہ فعال بودن و اثر گذار
وقتی زن رو ھدف قرار دادن یعنی ریشہ یک جامعہ رو دارن میزنن
ای کاش برخی از زنان جامعہ ما این موضوع رو متوجہ بشن و بدونن کہ چقدر ارزش دارن و برای ارزشھاشون مبارزہ کنن
نہ اینکہ خودشون ھم با دشمن آگاھانہ و یا ندانستہ ھمراھی کنن
حجاب وجود زن رو کہ مثل یک گل ھست رو در خودش محفوظ و با طراوت نگہ میدارہ وقتی بی حجاب بشن پژمردگی رو برای خودشان بہ ارمغان میارین چون در رقابتی فرسایشی قرار میگیرن کہ ثمری جز افسردگی و بی ارزشی براشون ندارہ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
قانون اساسی خیلی موارد دیگری هم دارد که هیچوقت اجرا نشده
چرا از آنها نمیگی؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینها که بدحجاب بیرون می آیند اکثرشان از نون خورهای بخش دولتی هستند که حقوق های زیاد می گیرند و خوشی زیاد زده زیر دلشان و به لگد زدن به دین و آیین و تاریخ خود اقدام می کنند ، حقوق بگیران دولتی مانند کارمندان مجموعه شرکت نفت ، وزارت نیرو ، صنایع فولادی و ... که حقوق های خارج از عرف دریافت می کنند ، والا اگر مانند من بازنشسته ماهی 10 تومن می گرفتند ، پولی برای لباس و کفش های جورواجور گرفتن و آرایشگاه رفتن هفتگی نداشتند، مقصر اصلی دولت است با پرداخت های حقوق ناعادلانه.
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۴:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
توی این ارزشهای دینی امربه معروف و نهی از منکر گرانفروشی - اختلاس - رانت - مال مردم خوری و بالا کشیدن بیت المال - جلوگیری از فقیرشدن مردم - احتکار - بیسوادی مسئولین و دهها مشکل دیگر نیامده که فقط گیر دادین به حجاب . یعنی مشکل مملکت فقط شده پوشش زنان . متاسفم از این وضعیت بد زندگی که برایمان درست کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
واقعییت این است که خودتان عامل اصلی این وضعیت هستید . کلاهبرداران و اختلاس گران و متخلفان و... از خود مردم هستند . مدیران متخلف هم از خود مردم هستند . وقتی خودمان بهم رحم نمیکنیم , نتیجه میشود همین وضعییتی که می بینید . تا مردم اصلاح نشوند و دین مداری را پیشه نکنند و از دستورات اسلام ناب محمدی و قرآن کریم , پیروی نکنند , وضع همینه و بدتر هم میشه . حالا که کشف حجاب هم شده غوز بالا غوز و اگر درمان و مهار نشه , عقوبتها و عذاب الهی را بدنبال خواهد داشت که خشک و تر با هم میسوزه , مثل زلزله ترکیه و .... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هر مسله در جای خودش باید رسیدگی شود ، نمیشود به بهانه اینکه یک نفر در خیابان تخلف می کند مابقی راننده گان دیگر کل قانون راهنمایی را زیر پا گذارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو رو خدا وضعیت اقتصادی مردم رو به گوش این مسولین گوش سنگین برسونید
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
متن رو دوباره کپی پیست زدی
خوبه دوستان جوابت رو فرستادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
یا کم اطلاعی یا اینکه پول میگری که بیای اینجا آدرس اشتباه بدی. هر چیزی سر جای خودشه. اگه اقتصاد خانواده اصله و باقی مسائل فرع پس اون کسی که میره تن فروشی میکنه یا بچه رو میفرسته سر چارراه کاسبی کنه یا نمیزاره بره مدرسه هم با منطق شما کار درستی میکنه. یه کم خجالت بکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از مهمترین عوامل مشکلات اقتصادی اخیر همین اغتشاشگران هستند که باعث افزایش نرخ دلار در بازار شدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقر کمرشکن وگرانی اصلا مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۹:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بحث را عوض نکنید ...حجاب دستور خداست و حاکمیت با توان بالا از دستور خدا باید دفاع کند ..
..اگر مردم قریه ایمان و تقوا داشته باشند خداوند برکات آسمان و زمین را نازل میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقر و گرانی در جای خود بسیار مهم است , اما امنیت از هر چیزی در جامعه مهمتره . اگر امنیت نباشه هیچکس , چه فقیر و چه غنی نمیتواند از زندگی لذت ببره . کشف حجاب در بین زنان هم نوعی ناامنی در جامعه بدنبال خواهد داشت . چراکه باعث تباهی خانواده ها میشود و آرامش روانی را از جامعه میگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ولادیمیر پوتین
۱۴:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خبرنگار پرسید حاضری جنگ هسته ای راه بندازی
و به غرب حمله اتمی داشته باشی؟

من به عنوان یک شهروند روسیه از شما می‌پرسم ما دنیایی که در آن روسیه وجود نداشته باشد می‌خواهیم چیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینجا هست که جمعیت ایران بیشتر زنان هست قانون را به آنها واگذار کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حفظ حجاب و عفاف در زنان و حتی مردان , حکم و قانون خداست و ایران هم یک کشور اسلامیست که قوانین آن بر اساس اصول اسلامی و الهی وضع میشود , لذا قرار نیست تصمیم اجرای قانون حجاب به قشر یا افرادی واگذار شود . بلکه همگان باید تسلیم قانون باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
دیه 100 شتر قانون خداست، دست دزد قطع کردن قانون خداست، آزاد بودن انسان هم قانون خداست حق انتخاب داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جامعه از گرانی و تورم و بدبختی رنج میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کدوم دختری تو ایران هم با حجاب مخالفن هم مهریه؟دوتاشم اسلامیه.حجاب خوب نیست ولی مهریه خوبه؟
یا رومی روم یا زنگی زنگ
یا هیچ کدوم یا هردو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بی حجابی پیشرفت نیست
اگر بی حجابی نماد پیشرفت است پس 4 پایان که لباس ندارند مهد تمدن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مسئولین ذیربط باید با پدیده منحوس و کثیف کشف حجاب زنان , برخورد قانونی داشته باشند . فراجا باید از انفعال در این رابطه خارج شود . مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی حامی شما هستند . از اغتشاشات هم نترسید . این جمع فاسد و فاسق محدود هیچ غلطی نمیتوانند بکنند . اربابان آمریکایی و لروپایی و صهیونیستی اینها نتونستن غلطی بکنن , چه رسد به این سوسولهای بی عرضه . در جنگ هم حلوا تقسیم نمیکنن . بهر حال خسارت داره ولی پیروزی با جبهه حق بوده و خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگر حجاب اختیاری شود مطمئن باشید فاسقان کافر قدرت خواهند گرفت
دو دهه بعدش بی حجابی اجباری خواهد بود همانند فرانسه و انگلیس و یونان و روم و آمریکا و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب دستور خداست. هرکسی هم سرپیچی داشته باشه به ضرر خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
عده اندکی از مردم بی حجاب هستن ولی تقریبا لخت و عور سینه ها و ناف بیرون گذاشتن و واقعا شرم آوره، با برهنگی و بی حجابی مشکلات اقتصادی حل نمیشه بلکه مشکلی به مشکلات اظافه میشه، از جمله افزایش خیانت، افزایش تجاوز، ترویج بی فرهنگی غرب، گمراه کردن و آزار رسوندن به افرادی که توان ازدواج ندارن، ترویج فساد تو جامعه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
نتیجه حجاب اجباری.سربازی اجباری.مهریه اجباری.بهشت اجباری میشه همین جامعه فشل و داغونی که می‌بینید.
هیشکی از هیچی راضی نیست.
هرجارو نگاه میکنی به اندازه یه کتاب ۴۰۰ صفحه ای ایراد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بردگی اجباری (سربازی) رو رضا پالانی آورد. بی حجابی رو هم بچه رضا پالانی آورد به ایران
شما حاضری خواهر و مادر خودت بی حجاب باشه؟ بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینطوریکه تو میگی , باید از کشورهای دیگه بیارن تا امورات مملکت را انجام بدهند و از مرزها مراقبت کنند . اونموقع میشین یک ملت بی هویت . برو خجالت بکش تنبل بی عرضه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این تفکرات متوهمانه توست . که فکر میکنی همه مثل خودتن . معلومه یک فرد بی عرضه و تنبلی . چشماتو درست بازکن و ببین ; کسانی که تلاش میکنن و زحمت میکشن , هم زندگی دارن و هم آبرو . اینطور نیست که همه جا فشل باشه . اونیکه فشله شخص خودته . مشکلات اقتصادی هم در همه جای دنیا وجود داره و حتی بیشتر از ایران , ولی کار دشمن اینه که مشکلات کشور ما را بیش از حد نشون بده و بزرگنمایی کنه و افراد تنبل و بی عرضه ای مثل تو را نا امید کنه که کرده . بخودت بیا و بلند شو و با تلاش و زحمت , آینده خودت را بساز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
والله برای ما و اطرافیان مون اجباری نبوده....
شما کجا زندگی میکنید؟!
مهریه اجباری دیگه چیه؟؟؟؟حق زن هم نمی‌خواهید بدید؟؟؟اینطوری ادعای آزادی زن رو دارید؟؟؟
من فکر میکنم تعریف ها از آزادی خیلی قاطی شده.....
شما بیشتر قصد دارید جلوی اسلام بایستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
یکی جلو شبکه نسیم رو بگیره.اون تصاویر غیراخلاقی چی بود پخش کردن تو برنامه چهار شگفت انگیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
صدا و سیما بیشتر از 60 کانال داره (30 تا استانی) و (30 تا هم سراسری)
روزانه هر کانال 24 ساعت برنامه داره یعنی روزانه بیشتر از 12000 ساعت برنامه یعنی میلیون ها ثانیه پخش در روز

حالا یک سوتی 10 ثانیه ای واقعاً انتقاد داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شبکه نسیم عذرخواهی کرد
هرچند درسته باید نظارت بیشتری داشته باشند تا ان شاء الله دیگه از این اشتباهات پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هردختری با حجاب اجباری مخالفه باید با مهریه و نفقه و بیمه درمانی رایگان پدر تا آخر عمر و تعلق گرفتن حقوق بازنشستگی پدر متوفی برای دختر تا آخر عمرش مخالف باشه
اسلام گفته ۲۵ سانت روسری سرت کن ولی مهریه و نفقه و اجرت المثل و شیربها و حقوق پدرمادر متوفی رو هم بگیر
اگه معترضین باید به هردو معترض باشید و لغوش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از طرف همه ی دخترا صحبت نکن تو خودت میخوای لخت باشی چرا به دخترای دیگه نسبت میدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ما ملت ایران همه این آتشها رو از گور آمریکایی های خبیث میبینیم مرگ بر آمریکا
مرگ بر صهیونیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب و عفت زن = زیبایی چند برابر
Iran (Islamic Republic of)
یک ایران دوست
۱۲:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با ترویج بی حجابی و بی بندو باری می خواهند غیرت مرد ایرانی را بگیرند ، همانگونه که اگر دزدی وارد خانه مرد بی غیرت شود و نسبت به ناموس خود هیچ واکنشی ندارد ، اگر اجنبی وارد مملکت شود می خواهند جوانان غیرت ایستادگی و مقابله نداشته باشند.
بی حجابی =بی غیرت مرد آن خانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
غیرت کیلو چند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
توروخدا سریع اقدامات لازم بدون خشونت را انجام بدید و بهانه دست دشمن ندید اما جلوگیری کنید از این کارزار فساد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
زنان ایرانی از بی حجابی و بی حیایی عده ای به ستوه اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دختران ایران را آزاد بذارین !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این بی حجابی آزادی نیست بلکه تمایلات نفسانی و شهوانی یک عده ای فاسد هستش
بندگی خدا عار نیست افتخار است
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
برو ازین کشور بیرون هر کاری دوس داری کن..اینجا ایرانه خون هزاران هزار شهید ریخته شده که امروز مستقل و آزادی
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۲:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
پس حیوانات آزادترین موجود هستند ، چون هیچ پوششی ندارند، مردان باغیرت ایران این آزادی را نمی خواهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هر چه زودتر جلوی بی حیائی رجاله های هرزه ای که کشف حجاب میکنند را بگیرید . اینها عوامل دشمن و پیروان شیطان هستند و باعث تباهی خانواده های ایرانی میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما از جانب خودتون حرف بزن.....
به ما دختران ایران کاری نداشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
من نمیدونم وقتی با یه معذرت خواهی ساده میشه دشمن رو خلع سلاح کرد اینا چرا اینقدر هزینه جونی و مالی به بار میارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اجبار همشه به سرکشی منتهی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هرکسی که تسلیم دستور خداوند باشد به نفع خودشه
سرپیچی هم عاقبت ندارد شما که دیگه از فرعون که بالاتر نیستی اون هم یک بنده حقیر و بدبختی بیش نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دوست عزیز قانون در همه جا وجود دارد،حتی خداوند ک خالق هستی هستن قانونگذار بوده و هستن پس باید سرکشی کرد؟خیر فقط باید پذیرفت،دنیااینجوره حالا وقتی مردیم اومدن دنیا دیگ قضیه اش فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اجباری در کار نیست . نمیتوانند با فرمان خداوند متعال و قانون اسلامی , کنار بیایند , هری...... بروید به هر کجا جاتونه و براتون فرش قرمز پهن میکنن و ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اما گاهی عدم اجبار به کاری باعث بروز خسارات به مراتب بیشتری میشه. مسأله عرفه. کسی که هنجار شکنی میکنه پایه های فرهنگی جامعه رو نابود میکنه. افرادی که هنجارشکنی میکنن باید باشون برخورد بشه که مثل کرم نیافتند به جون این درخت و از داخل خردش کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جواب سرکشی هم , شلاقه و زندانه و نابودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۲
هرکی مایل بی حجاب بگرده بجای جلب طرف و درگیری خودشرو به امر به معروف معرفی کنه و برگ تردد بگیره ولی اول مالیات سنگین بی اخترامی به اکثریت جامعه رو نیز پرداخت کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خداروشکر که در دولت ما دلار نشد ۵ هزار تومن
هه دلار شد ۶۰_ ۷۰ هزار تومن
گشت اجبار هم براتون گذاشتیم
چوب زورم بالا سرتون هست
بشینید تا صبح دولتتون بدمد
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۱:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
به جای حجاب اجباری شما تورم مملکت رو کنترل کن
شما چرا به فکر گرونی و وضعیت اسفناک این اقتصادی مُرده نیستید ؟
قیمت طلا و اجناس رو میدونید که میگید الویتتون حجاب اجباریه ؟ هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ما زنان ایرانی حجاب اجباری را نمی خواهیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
برای چه غلطی میخواید آزاد باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
منافقین شیطان،ابتدا از کمپ خودتون شروع کنید!
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۲:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
زنان ایران این تعداد قلیلی که هر روز در پاساژ های خاص و خیابانهای خاص هستند نیستند ، نمونه کوچکش را در 22 بهمن مشاهده کرده اند عموم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مارو با خودت جمع نبند،حجاب در جامعه باید ضرورت داشته باشه...شما کشورهای عربان خارجی رو ببینید چ فضاحتی رسیدن ک دنبال نجات هستن.درضمن شما تو مهمونیاتون جای خصوصیتون هرجور ک میخواین باشید اما تو جامعه باید با قانون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو غلط میکنی از طرف زنان ایرانی حرف مفت میزنی . شما هرزه های خدا ستیزی هستید که لیاقت ایرانی بودن را ندارید . جای شما مثل اربابتون مصی کثافت نژاد , تو بغل مکرون و فاحشه خونهای اروپاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
درود بر شرفت که زیر بار زور نمیری .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
والله توی تهران خیلی از بانوان هرجور که دلشون میخواد لباس میپوشن.....
اگر اجبار بود که اینطوری نمیشد....
کسی نیست که که جمع‌شون کنه....
در ضمن از جانب همه ی بانوان صحبت نکنید....
شما که دیگه پوشش چندانی ندارید ،پس دنبال چی هستید؟؟؟؟؟
ما زنان با خیال و عفت ایرانی، خواستاریم این وضعیت هرچه سریعتر درست بشه....
وضعیت پوشش بانوان مناسب نیست
این دیگه آزادی نیست...ولنگاری ست....
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۱:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو رو خدا وضعیت اقتصادی مردم رو به گوش این مسولین گوش سنگین برسونید
قرار بود امسال ۱۴۰۲ سال مهار تورم باشه بدتر تورم شدت گرفت
قیمت دلار و سکه طلا که اوج گرفتن
گرونی هم که بیداد میکنه
تو سیر نگه داشتن شکم موندیم و خرج دکتر و دارو رو هم به کنار
خانواده ای که سرپرستش کارگره و حقوق کارگری داره چطور میتونه زندگی کنه
شما وضعیت اقتصادی و معیشتی رو درست کنید
قیمتا را برگردونین پایین
دلخوشی به خانواده ها بدین من خودم قول میدم ده تا چادر سرم کنم
چرا اصل رو ول کردین و به فرع چسبیدین
فقط تو رو خدا قسم ، تورم رو بیارین پایین
قیمت دلار رو بیارین پایین این دلار برای کسایی که بیماری خاص دارند و احتیاج دارند به دارو خیلی ضروریه
سکه هم که دیگه ۳۴ میلیون ، ۳۵ میلیون و ... هروز بالاتر از دیروز
بعد چهار لاخ مو شده اصل ؟
مشکل اقتصادی و معیشتی رو حل کنید خود مردم رو میارن به دین و اعتقاداتشون
این مشکل ها را حل کنید تا دست آورد هاتون رو ببینیم و بچشیم به اوامرتونم گوش میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هنوز سال شروع نشده که این چرت و پرت ها رو نوشتی که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام.وقتی طرف میره،خرج سگ و گربه کوچه و محله میکنه! وقتی میره یه مشت ات اشغال میخره! میخواید فقر نیاد؟! پول هست، ولی وقتی اعتقادات نباش! قشنگ خرج عیاشی خودش میکنه! شما فقط ببیند، چقدر بچه های که صبح تا شب نشستن با اینترنت! با ارزش، بازی اونلاین پر از فحاشی رکیک انجام میدن!زمان قدیم،یک تیکه نون کنار خیابون میدیدن،میرفتن کنارش میذاشتن، چون حریم و حرمت رو درک میکردن،پول رو بی هوده هزینه نمی کردن! خدا هم در قران گفت،اسراف کنید، دودش در چشم خودتون خواهد رفت! زمان قدیم گناه میدن! خودشون و خانواده اش رو ازش دور میکردن! وقتی پرده دری کنی! نباید انتظار رحمت داشته باشی! پول بیشتر، مساوی است، با خرج گناه بیشتر!
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۲:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هموطن عزیز اگر شرارت و فتنه مزدوران اجنبی در اغتشاشات سال قبل نبود اوضاع امسال به نحو خوبی سروسامان می گرفت ، همانگونه که مستحضر هستید قیمت ارز و طلا از اغتشاشات به این سو افزایش پیدا کرد ، خدا لعنت کند مزدوران اجنبی در کشور را.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این جمله،شیطانیه...اصلا همه این بلاها ازین جمله ک اینو دریابید اونو ول کنید شروع شد،میشه بخشی از قانونو گرفت بخشیشو ول کرد؟خودت تو خونوادت میشه دخترت یا هر عضوی از خانوادت سیرش کنی از لحاظ تقضیه اما بی لباس بفرستیش بیرون،؟میشه آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خیلی کوتاه فکر و نادان هستی . بیچاره بحث حجاب و حیا و عفت زن و حتی مرد , با شکم و مسائل اقتصادی جداست . حتی فقیر ترین مردم بوده و هستند که حیا و عفت را رعایت میکنند . حاضرند از گرسنگی بمیرند اما دست به بی حیایی و بی حجابی نزنند . اتفاقا اکثریت بی حجابها و بی حیا های زن و مرد از طبقه مرفهین بی درد هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کی میخواید بفهمید تو همه چیز اجبار نتیجه عکس میده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقاً درست نتیجه می‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ماهم همین رو میگیم!چرا تویه امریکا اجازه داده نمیشه، بر علیه رهبران فراماسون ها! سرمایه دارها! حرف زده بشه! چرا نمیزارن مردم،بفهم این ابر میلیاردها تاریخ! چطور ثروتمند شدن! چرا نمیزارن مردم جهان بفهمن کرونا از کجا اومده! و چطور پخش شده! چرا امریکا و غرب مرزهاشون رو باز نمیزارن! تا هرکسی دلش خواست بره تویه کشورشون! چرا مغاز داره در مغازه هاشون رو قفل میزن! چرا در خونه ها در دارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
قانونه دوست عزیز در همه جای دنیا هست،،در امریکاجونتون هم هست قانون حالا شاید اون رو بی بندوباری قانون نزاره اما رو چیز دیگ میزاره..ولی اینجا ایرانه از اول و هزاران سال قبل تر هم حجاب و عفاف بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگه اینطوره کی مجبورت کرده درب خونه خودت رو قفل بزنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دین و مذهب اجباری و زوری مفت نمی ارزه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگر با بی حیایی و بی حجابی مقابله نشود مثل بیماری و آفت کل جامعه را خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
چرا یهودیان و منافقین حجاب اجباری دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خونه ها نباید در داشته باشه! پول ها باید کف خیابون ریخته بشه! ازدواج و مهریه و ... نباید بشه! رابطه فرزند و والدین نباید باشه! پلیس و نیرو ها ارتش نباید باشه! کلا نباید نفس کشیده بشه! ضربان قلب نباید به زو به تپه! هیچ چیز اجباری بدرد مفت نمی خوره! (تا قبر ارزونه برو تویه قبر ، وگرنه باقی رو هم مثل خودت دیونه میکنی!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ایران اینطوریه،می‌خوای بگی ایران هم مفت نمی ارزه!؟ خب پس از ایران برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
صدای اعتراض و عصبانیت مردم و جوانان فقط با برداشتن حجاب شنیده میشه !
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۱:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خودتو خسته نکن. یه نفر بیشتر نیستی با اینهمه نظرات ضد حجاب کار به جایی نمی بری. ضمنا با بی حجابی مقابله خواهد شد و هیچ کاری هم نمی تونید بکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بله با غذا دادن به سگ و گربه ها ولگرد! با خرج پول در زمینه عیاشی و خوش گذرونی! برای کارهای نکرده! میلیارد میلیارد به جیب زدن! همیشه حق به جانب حرف زدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب واحب شرعی و لازم و ملزم یک جامعه موفق است.چ بخواین یا نخواین دستور خداست،حالا با خدا مشکل داری تو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این بین مردم تفرقه و دو دستگی و اختلاف درست نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
قانون ،قانونه....دودستگی چیه؟؟؟؟
دشمن داره اذیت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دیگه ول کنید تراخدا،اینقد بحث نکنید بذارید مردم خودشون اصلاح میکنند امور فرهنگی و سبک زندگی را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگ قرار باشه کشور قانون هر چیزی رو دست مردم بزاره ک سنگ رو سنگ بند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دلتون برای شعله ور شدن آتش اعتراضات تنگ شده ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
گناه ماهیتش اتشه! اونیی که گناه میکنه و اونیکی با سکوتش گناه رو تایید میکن! هردو یکی هستن! اگر تونست هم نسل ها گناه کارت رو که تا کنون زنده موندن و تمدنشون مونده رو نشون بدی! حتما تونستی نقض در عالم هستی کشف کنی! اما مجازات خدا هرگز نه دیر و نه زود اتفاق می افته! بلکه دقیقا بعد از اتمام فرصت همه رو میشوره و از ریشه نابود خواهد کرد، سنت همیشگی و پایداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هیچ غلطی نمی تونید بکنید . به حول و قوه الهی و با نیت اجرای شعائر الله , با قدرت و قوت با بی حجابی برخورد می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیاین به میدون , ببینیم چه غلطی میخاین انجام بدین !!!! مگه دفعات قبل چکاری تونستین انجام بدین !!!! ما آماده جهاد و مشتاق شهادتیم . چه دشمن خارجی باشه و چه شما دشمنان خدا و خائنین داخلی . یا حسین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خوبی؟؟؟؟
تهدید میکنی؟
حالا اون موقع که آتش اعتراض ها داغ بود چه اتفاقی افتاد؟
جز اینکه روی دشمن سیاهتر شد؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینگونه تهدیدات و اقدامات فقط موجب شعله ور تر شدن آتش خشم و نفرت و اعتراض مردم میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا اینطور نیست اگر امروز ازین موضع کوتاه بیایم از اینک بترسیم فردا هر موضوعی ک دشمن بخوادبدست یه سری ارازلو اوباش دادوبیدادمیکنه اون موقعهم پس باید. ترسید و سکوت کرد وبگیم هرچی اینامیگن تا جنگ نشه!! مگ میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اینگونه اقدامات و ادبیات فقط منجر به گسترش بی حجابی و افزایش خشم و نفرت و عصبانیت مردم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
معلومه چند تا پیام فرستادی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خیر....
تجربه ثابت کرده نه تنها بیشتر نمیشه بلکه همون عده رو به غلط کردن میندازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کلام آخر من پیرو پیام قبلیم خطاب به دختران و بانوان و حتی مردان ایرانی باور کنید من به عنوان دختری که الان نزدیک بیست سال هست در شرکتهای خصوصی و مراکز دولتی کار کردم و حتی زمانی معلم دبیرستان بودم تاکید میکنم باور کنید که بی حجابی به جز آسیب زدن به شما و خانواده هیچ دستاورد دیگری نداره.. باور کنید که باز هم و همیشه این حجاب و حیا و عفت هست که شما خوشبخت می‌کنه و از آسیب‌ها محافظت می‌کنه.. حجاب محدودیت داره بله درسته شما باید در هوای گرم تابستان پوشش داشته باشید ولی یک محدودیتی است که برای شما توانمندی و عزت نفس به ارمغان میاره باور کنید حتی مردهایی که از بی حجابی دفاع میکنند به وقت تصمیم گیری برای ازدواج و حتی کارهای شغلی به محجبه ها اعتماد می کنند
من دیدم و واقعا درک کردم در جامعه این موضوع .. دختران ایرانی شما باارزش هستید شما باید الگوی دختران دنیا باشید نه اینکه خودتان را شبیه دختران آسیب دیده غربی کنید.. چرا زیبایی خودتان را رایگان در معرض دید مردان میگذارید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۳:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
نظر شما اینه که رایگان این کارو نکنند و پول بگیرن بابت به معرض در آوردن زیبای‌شون؟ اینطوری که خیلی بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بعد از ۲۰ سال کار به خودت میگی دختر باید پیردختر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این رو شعله آتش خشم و کینه و نفرت مردم بنزین نریزید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کسی خشم نداره مگر کسانی که صبح تا شب نشستن پای حرفهای مصی پولینژاد ،پای حرفهای منافقین پای حرفهای چاهزاده پهلوی!!!!!!!
جیگرشون کبابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مردم رو بیشتر از این تحریک نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فعلاً شما دختران با ساپورت و لباس های ناجور میخواید بقیه رو تحریک سازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
البته نه همه بلکه بعضی بی عفت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جمله سازیت ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مردم رو بیشتر از این عصبانی نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حتی اگر کل جامعه فاسق و کافر باشد. یک مومن در آن جامعه باشد حق با آن بنده تسلیم خداست
داستان حضرت لوط علیه السلام پند و عبرت خوبی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هزارتا جا نظرگذاشتی خسته نشدی..؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
از طرف مردم صحبت نکن . تو و امثال تو یک مشت رجاله هرزه هستید. مردم شریف ایران اسلامی پیرو دستورات خداوند متعال هستند . خوشتون نمیاد هری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فقط طرفداران منافقین و مصی پولینژاد الان خیلی عصبانی هستند
وگرنه مردم اصیل ایران،در حال گذراندن تعطیلات نوروز می‌باشند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
آیا اسلام فقط به حجاب رسیدگی میکند و یا به همه امورات زندگی و کشور داری ؟
وقتی مسئولین ما در همه کارها خدا و سنت پیامبر رو فراموش کردند و فساد و بیکاری و گرانی و رانت کل کشور رو گرفته : حجاب خود بخود ارزش خود را از دست میدهد و کنار گذاشته میشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دوست گرامی منطق شما به درد خودتون میخوره
یعنی چون از 4 نفر حالا یه اشتباهی سر زده شما به 5 هزار نفر تهمت زدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تکلیف ما رو مشخص کنید، برخره با نگاه ارمانی به دنیا نگاه کنیم! یا نگاه ارمانی نداشته باشیم! در هر دو صورت امریکا و غرب، که وضعشون خوبه! تریلیون ها دلار ثروت از افریقا در 200 و 300 اخیر دزدن و بردن کشور خودشون! همین الانشم با چاپ پول بی پشتبانه و نیروهای کار مجانی (اجباری!) دارن دنیا پر از زرق و برق خودشون رو میسازن! ضمن اینکه فیلم پورن، قاچاق انسان و بسیار فساد وحشتناک دیگر رو هم انجام میدن. مشخص کنید، ارمانی نگاه کنیم، یا غیر ارمانی! ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دست از سر حجاب بردارید ! تمومش کنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما چرا گیر دادید به بی حجابی؟ چرا فکر می‌کنید بی حجابی پیشرفت هستش؟
پس 4 پایان خیلی متمدن هستند که لباس ندارند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اگر بردارن،که مثل تو نابود میشن! مگه فکر کردی خدا با کسی شوخی داره! ذره گناه کرده باشی، پوست سر شخص رو میکنن! وای به حال کسی که چنین گناهانی انجام میده..! و بدتر از ان توجیه کنندها ان، که باعث نشر بیشتر ان میشون (دوتا گناه انجام میدن،توجیه کننده ها)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما دست از سر نجابت و حیای زنان ایران بردارید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیش از 70 درصد بانوان مخالف حجاب اجباری هستند . حتی بانوان محجبه.
و در ضمن اکثر مردم بر این باورند که بزرگمایی در این ضمینه بعلت سرپوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی و ناتوانی حکومت در مهار تورم و گرانی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
چرا به جای افراد بی بند و بار و عیاش

انسان های صالح و مومن و با تقوا رو الگو قرار نمی‌دهید هرچند بسيار کم و اندک باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
منبع آمار ، شیطون از استودیو من و تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
اتفاقا عده قلیل ۱۰درصدی عاشق کشف حجاب هستن شما چشمت میلیونها زائر کرفتن پیش امام رضا ندیدی اما چون برامون زشته چندتا بی حجاب میبینیم فک میکنیم ک زیادن درصورتی ک بیشتر شل حجابها هم از بی حجابی بیزارن وگرنه درمیوردن...پس الکی عدد نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
۷۰ درصد بانوان مخالف حجاب اجباری هستن.بله درست گفتین
ولی چرا ۱۰۰ درصد بانوان موافق مهریه هستن؟
فقط با حجاب اسلامی مخالفن؟با مهریه اسلامی مخالف نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۳:۲۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
دوست عزیزی که هی مهریه رو چماق می‌کنی میزنی تو سر مردم ، حاظرم قسم بخورم کمتر از ۱۰٪ طلاق ها با گرفتن مهریه ختم میشه و نه بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
این درصد بندی شما از کجاست؟؟؟؟؟
از کجا به این آمار دقیق دسترسی دارید؟!مگر اینکه پای حرفهای مصی نشسته باشی.....
لطفاً مستند حرف بزنید،آدرس جایی که آمار گرفتی رو بزار
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
وقتی دستور خداست، چه یک درصد یا صد درصد مخالف حجاب، مهم نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری را رعایت نمیکنیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب برای ما نیست به نفع خودت هم هست
هم باعث نجات از آتش جهنم هستش هم مزاحمت ها کمتر خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مجبور ب انجامش میدی،چون قانونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو یک نفری که داری از طرف همه کامنت حرف مفت میذاری . برو خجالت بکش بی حیاء . چه بخواهید یا نخواهید قانون اسلامی بر ایران اسلامی حاکمه و باید اجرا بشه . هر وقت تونستید این نظام را در ایران ساقط کنید اونموقع هر غلطی خواستید انجام بدید . البته این خیال هم یک خیال واهی و باطله که شاید در خوابهای خر گوشی ببینید چون باید دهها میلیون ایرانی مسلمان شیعه علوی عاشورایی امام حسینی را سر ببرید تا به اهداف شیطانی خودتون برسید , اگر تونستید ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
الان مثلاً خیلی رعایت میکنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری نمیخوایم نمیخوایم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
ما هم کافر و بی دین نمی‌خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بله همانطور که خدا رو هم نمی خوایید و این حرف ها بهانه برای مبارزه با احکام خداست.. در اصل با خود خدا مشکل دارید، مثل دوستتون شیطون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
کشور قانون داره نمیخوای تشریف ببر جای دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
راه بازه و جاده دراز. خوش اومدی. برو یه جای دیگه. فقط موندم چرا شما کمپیا حمومم میرین روسری قرمزه رو دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری باید حذف شود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب حکم الهی و به دستور دین مبین مقدس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر بی حجابی و کسانی که کشف حجاب میکنند . اینها دشمنان خدا و پیروان شیطان هستند و جایی در ایران اسلامی ندارند . با شدت باهشون برخورد کنید . همانطور که قبلا نتوانستند غلطی بکنند , هیچوقت دیگر هم نمیتوانند غلطی بکنند . ما عاشورائیان آماده هر گونه مجاهدت بر علیه این فاسدان و خانمان براندازان کثیف هستیم . یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری باید برداشته شود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب حکم و شرع مقدس است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری را بردارید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بی عبرتی و بی‌بندوباری را برمی‌داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب حکم خداست.والا با حیوان چه تفاوتی داشتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب اجباری را قبول نداریم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
تو یک نفری که پشت سر هم کامنت تکراری میگذاری . برو بنیر و به جهنم برو . اکثریت ملت شریف ایران اسلامی تابع شعائرالله و فرمان خداوند متعال و قرآن کریم و پیرو محمد و آل محمد هستند , نه مثل تو و امثال تو که تابع شیطان ملعون هستید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این به لجباز کردن مردم ادامه ندید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما یک نفر هستید که همه این پیام های حیوان صفتی(ترویج بی حجابی) را بارگذاری می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
شما با این ادبیات و با این رفتار ها فقط موجب گسترش بی حجابی می شوید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
جواب های , هویه و جواب بی حیائی , شلاقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این بی حجاب ها را تحریک نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خیلی جالب! ترسو ترین انسان ها روی زمین، انسان گناهکاره! چون میدون خودش برای اون دنیاش چی فرستاده! برای همین،بشدت ترس مرگ داره! و منافع دنیاش کم بشه! بدجوری میسوزه! ... لذا امریکا به اون قدرت نتونست، گناهکاران چطور می تونن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این بین مردم دشمنی درست نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خسته نشدی از این همه کامنت تکراری که داری زر میزنی ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
بیشتر از این به نفرت پراکنی ادامه ندهید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
مردم را با هم دشمن نکنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
حجاب بی حجاب !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
سلام خدمت مسئولین محترم نمی‌دونم این پیام های ما به گوش آنها میرسه یا نه انشاالله که برسه.. این بی حجابی امروز در جامعه یک دفعه بوجود نیومده چند سال هست که بی حجابی رواج داره فقط امسال بیشتر دیده شد. و اگر نه حداقل از سالهای نود و نود و یک که بنده برای استخدام به شرکتهای خصوصی میرفتم یا به مسافرت‌های شمال و بیرون شهر که می‌رفتیم فراوان کشف حجاب بود. ما در زمینه کارهای فرهنگی و تولید محتوای با کیفیت و در کل جنگ رسانه ای سالهاست که باخته ایم. وقتی نهادهای فرهنگی ما در خواب زمستانی به سر میبرند... وقتی مردم ما به جای گلدان در تراس یا پشت بام دیش ماهواره نصب می کنند ... وقتی برخی افراد به ظاهر مسلمان رفتار دوگانه و ضدنقیض در مسائل اخلاقی دارند.. وقتی در تمام شبکه های رسمی صداوسیما فیلم ها و فرهنگ زندگی کره ای و غربی تبلیغ می شود.. وقتی فوتبالیست و سلبریتی بی اخلاق را ارزش میدهیم حالا چنین وضعیت فرهنگی و مذهبی تعجب برانگیز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با اینحال که بازم تو آمریکا و دیگر کشور ها آزادی هست اما باز هم شاهد تجاوز به زنان هستیم و این نیست که بگیم چشم و دلشون سیر شده آمار خودشون میگه در هر ۵ دقیقه به یه زن و دختر تجاوز میشه یعنی .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
به گواهی تجربیات سایر جوامع و کشورها و تاریخ , تنها نتیجه اشاعه و گسترش بی حجابی و بی بند و باری در جامعه , افزایش بیش از پیش فساد و تباهی اخلاقی در بین آحاد و بویژه نسل جوان آن جامعه است و نابودی خانواده ها را بدنبال خواهد داشت و بیشترین خسارت متوجه همان بی حجابهاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
با ولنگاری در مورد پوشش خانمها باید منتظر افزایش طلاق و کاهش ازدواج و صدها بدبختی دیگر بود اگر مسئولان کاری نکنند مردم، خودشان ورود می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
به زودی شاهد ازادی ایران خواهیم بود ههه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
الآن هم آزادی هست . حتی بیشتر از جاهای دیگر . اما آزادی بی بند وباری و بی حجابی و کثافت کاری ; خیر . براتون متأسفیم , ایران اسلامی را با اروپا و آمریکای مهد فساد و فحشا , اشتباه گرفتی ... ههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
خطاب به خانمهای بد حجاب: آیا دوست دارید یک خانم بد پوشش تر از خودت دل و قلب همسر شما را برباید؟ مطمئن هستی چشم و ذهنش در گیر نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
فرانسه چرا اینستاگرام را مسدود کرده؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
هرچیزی ک ب ضرر حکومت هرکشوری باشه باید حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
12:49
حرف نزنی نخواهند گفت که لال هستی!
هیچ کشوری نمیتونه با آزادی بیان زنده بماند یعنی آزادی هر حرف و هر دشنامی و توهین به هر شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
من موندم بچه‌هایی که میخوان از دامان این بی حجاب‌ها پا بگیرن دیگه چی میشن و به چه درد جامعه می‌خورن!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
قطعا بدتر از اونی خواهد شد که مادر و پدرش بوده(هرچند استثناعاتی هم هست، و همیشه بوده، که انسان صالح هم بزرگ شدن، در کل تاریخ بشریت)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
عده‌ای دم از کوروش و داریوش می‌زنند ولی حداقل به آداب و رسوم هخامنشیان در پوشش و حجاب مقید نیستند ، از هزاران سال قبل چادر حجاب برتر است و ربطی به اسلام و جمهوری اسلامی نداره .
۱۲
آخرین اخبار