استقلال ۲ - ۰ ذوب آهن/ برد استقلال عیدی ساپینتو به هواداران شد + فیلم

تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند.

اولین بازی سال ۱۴۰۲ برای استقلال در ورزشگاه آزادی و برابر ذوب‌آهن خواهد بود. در حالی که این باشگاه روز‌های پر التهابی را در خصوص پرداخت بدهی به استراماچونی و دیگر بازیکنان خارجی را تجربه می‌کند، اما بازیکنان این تیم به دنبال کسب نتیجه و رسیدن به صدر جدول هستند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو، در هفته قبل فوتبالی، مقابل فولاد در اهواز قرار گرفتند و به برد با ارزشی مقابل این تیم با دو گل دست پیدا کردند. ذوب‌آهن نیز در خانه با یک گل از سد نساجی مازندران گذشت و حالا به دنبال ادامه روند مثبت خود است.

دیدار رفت این دو تیم در اصفهان با گل بخودی دیرهنگام بازیکنان ذوب‌آهن به سود استقلال پایان یافت. آبی‌پوشان تهران در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول حضور داشته و فاصله‌ای ۳ امتیازی با صدر جدول دارند. ذوب‌آهن نیز با ۲۷ امتیاز رده دهم جدول را در اختیار گرفته است.

مشخصات دیدار:

  • روز: جمعه
  • تاریخ: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
  • ساعت: ۱۹:۳۰
  • ورزشگاه: آزادی
  • داور: سیدرضا مهدوی
  • کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی و حسین زیاری
  • ناظر: مسعود مرادی

استقلال
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، یامگا، جعفر سلمانی، مهدی قائدی، سیلوا، ارسلان مطهری، محمد محبی و آرش رضاوند
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ذوب‌آهن
حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی
سرمربی: مهدی تارتار

حاشیه ها:

بدنساز استقلال اولین نفری بود که برای آماده سازی مقدمات گرم کردن وارد زمین شد. پائولو پس از تشویق توسط هواداران استقلال، در پاسخ به ابراز احساسات آن‌ها لوگوی روی پیراهنش را نشان داد.

سیدحسین حسینی اولین استقلالی بود که برای گرم کرون وارد زمین شد. دروازه‌بان ملی پوش آبی‌ها به شدت توسط هواداران تشویق شد.

سعید مهری هافبک محروم استقلال هنگام گرم کردن با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شد و با رضا میرزایی عکس گرفت.

 پس از پایان گرم کردن، رضا میرزایی در زمین ماند و با دروازه بان سوم تیم به تمرین ضربه زنی پرداخت.

پیش از آغاز بازی تعدادی از هواداران استقلال علیه علی فتح الله زاده شعار دادند و خواستار رها کردن استقلال شدند.

لحظات حساس بازی :

ساعت ۱۹:۳۳ بازی با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۱ / روی پاس چیپ پشت مدافعان عالی قائدی، جعفر سلمانی در موقعیتی خوب داخل محوطه صاحب توپ شد که نتوانست به خوبی از این فرصت عالی استفاده کند و ضربه اش در اختیار فرعباسی قرار گرفت.

دقیقه ۵ / روی یک پاس عمقی محبی در آستانه تک به تک شدن بود که اکوان به موقع از راه رسید و توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶ / روی پرتاب اوت نادر محمدی و خروج بد حسینی، اسلامی موفق شد از حسینی عبور کند، اما ضربه زاویه بسته او به سمت دروازه خالی استقلال با حضور به موقع عارف غلامی روی خط دروازه تبدیل به گل نشد. لحظاتی بعد مهدی پور اشتباه کرد تا نریمان جهان از پشت محوطه شوتزنی کند، ولی ضربه این بازیکن هم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱ / نریمان جهان در محوطه روی زمین افتاد و ذوبی‌ها معتقد به خطای پنالتی بودند، اما داور بازی را ادامه داد.

دقیقه ۲۰ (گل اول استقلال توسط مهدی قایدی ) / روی پاس عمقی مایل محبی برای قائدی و فرار این بازیکن از تله آفساید، مهدی قائدی با فرعباسی تک به تک شد و با ضربه به زاویه مخالف دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه ۲۶ / ضربه ایستگاهی پورعلی از راه دور با فاصله زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه

دقیقه ۳۱ / مهدی پور در محوطه با سر برای ارسلان مطهری کاشت، مطهری روی همان هوا ضربه اش را به توپ زد که دقت لازم را نداشت و شوتش به آسمان رفت.

دقیقه ۳۲ / آرش رضاوند از ناحیه پا احساس ناراحتی داشت و بازی برای رسیدگی به وضعیت او برای لحظاتی متوقف شد.

دقیقه ۳۶ / ضربه سر محبی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷ / روی یک پرتاب اوت دیگر از محمدی و خروج اشتباه دیگری از حسینی، توپ پشت محوطه به نریمان جهان رسید و شوت این بازیکن را حسینی مهار کرد.

ساعت ۲۰:۱۹ نیمه اول بازی به پایان رسید.

ساعت ۲۰:۳۸ نیمه دوم بازی با سوت داور آغاز شد.

دقیقه ۵۶ / حسینی باز هم روی خروج از دروازه بعد از اوت نادر محمدی ناموفق بود و این مدافعان بودند که توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۵۷ / محمدی یک اوت بلند دیگر به سمت دروازه استقلال فرستاد که با ضربه سر قریشی همراه شد، اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. استقلالی‌ها معتقد به خطای قریشی بودند، اما داور چنین اعتقادی نداشت.

دقیقه ۶۱ / اکوان بار دیگر در موقعیتی مشابه نیمه اول قصد داشت با تکل توپ را از مقابل پای محبی بزند، اما این بار موفق نشد و با تکلی که روی محبی زد پنالتی داد.

دقیقه ۶۳ ( گل دوم استقلال توسط کوین یامگا ) / کوین یامگا پشت ضربه پنالتی ایستاد و خلاف جهت پرش فرعباسی توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۷۰ / شوت روپا و پرقدرت رضاوند با فاصله بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱ / روی حرکت زیبای نریمان جهان، سالاری در پشت محوطه صاحب توپ شد، اما ضربه او دقت لازم را نداشت و شوتش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ / محبی با پاسی عالی در محوطه سلمانی را صاحب موقعیتی عالی کرد. سلمانی شوتش را به زیر توپ زد تا توپ با اختلاف زیاد به بیرون برود.

دقیقه ۸۷ / شوت جعفر سلمانی از زاویه بسته را فرعباسی بی دردسر مهار کرد.

دقیقه ۸۹ / ضربه سر بازیکن ذوب آهن را حسینی مهار کرد و با یک شروع مجدد سریع و خوب، فرصت ضدحمله برای قائدی مهیا کرد. قائدی برای ابوالفضل جلالی توپ را به داخل محوطه فرستاد، اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت تا اولین لمس توپش تبدیل به گل نشود.

این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۲
نتایج سایر بازی های را چر اداخل اخبار سایت نمیذارید؟؟؟ فقط تیم تهرانی؟؟؟؟؟
آخرین اخبار