بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

باید با فداکاری در مسیر منویات ولایت و رهبر انقلاب اسلامی حرکت کنیم

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)؛ ۱۲ فروردین را روز نخستین حکومت الله و از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ما بیان کردند و در یوم الله ۱۲ فروردین، ملت رشید ایران، با حضور در پای صندوق‌های رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رشد سیاسی و اجتماعی خود را به جهانیان ثابت کردند.

حضور حماسی بیش از ۹۸ درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی در روز‌های سرنوشت ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رأی قاطع به "جمهوری اسلامی"؛ بیان کننده خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی بود. خواسته‌ای که اکنون و با گذشت بیش از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات و دشمنی‌های بی‌حد و حصر دشمنان این کشور و نظام، کماکان خواسته اصلی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی است.

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)؛ روز جمهوری اسلامی روزی است که دنیا حکومتی به این نام و با این خصوصیات را مشاهده کرد و این نظام مقدس برای بریدن رشته‌های پیوند و وابستگی کشور، فقط به اراده‌ی نیرومند ملت خویش و استعداد درخشان ایرانیان متکی بود و هست؛ هرچند تمام قدرت‌های ضد اسلامی، با این جمهوری اسلامی مخالفت کرده‌اند.

مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت سالروز ۱۲ فروردین به تمامی هموطنان عزیز اعلام می‌دارد؛ امروز با توجه به کارشکنی‌های همه جانبه مستکبرین عالم بر علیه این نظام مقدس می‌بایست با وحدت کلمه و فداکاری، در مسیر فرامین و منویات ولایت و رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حرکت کنیم، تا ان شاءالله جمهوری اسلامی ایران پرچمدار علم و صنعت و پیشرفت و آزادی و معنویت و عبودیت الهی و زمینه ساز تحقق جامعه اسلامی و تمدن نوین در دنیا و عصر ظهور بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار