چهار هزار یتیم، چشم انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: چهار هزار یتیم نیازمند استان اصفهان بدون حامی هستند.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان به هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان اشاره و اظهار کرد: بیش از ۳۴ هزار کودک، نوجوان و جوان یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان هستند که ۲۰ هزار نفر آنان دارای حامی، اما بقیه از داشتن حتی یک حامی هم بی بهره هستند.

او افزود: در این هفته به دنبال جذب حامی برای این دسته از ایتام هستیم تا بخش زیادی از نیاز‌های آنان به دست خیران رفع شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، میزان کمک حامیان متفاوت است و برخی از کودکان چند حامی دارند و بعضی هم یک حامی آنان را در تامین همه نیاز‌ها کمک می‌کند.

زارع یادآور شد: در هفته اکرام ایتام ایستگاه‌های جذب حامی در سراسر استان اصفهان دایر می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، یا مراکز نیکوکاری، همچنین کمیته امداد در طول سال حامی ایتام بشوند.

او در مورد توزیع بسته‌های غذایی و توزیع غذای گرم با مشارکت خیران هم گفت: پارسال ۱۲ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد و در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون نزدیک به سه هزار بسته غذایی و ۱۵ هزار غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار