معاون حقوقی رئیس جمهور:

لطیفی در جلسات دولت شرکت می‌کند

دهقان گفت: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رای جدید دیوان عدالت اداری درباره همکاری میثم لطیفی معاون رئیس جمهور با دولت گفت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه یا قطع همکاری با میثم لطیفی با سازمان امور اداری و استخدامی شده است.

وی بیان کرد: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است، اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
چرا پیام های مردم را در مورد این مافیاهای رانت بازی که قرار یود بی عدالتی حقوق و مزایای کارکنان دولت از بین ببرند و جز شعار هیچکاری در در این مورد نکرده اند

ولی همه با هم برای انتصاب مافیای بزرگ میثم لطیفی بسیج شده اند ؟؟؟؟؟!!!!
و آنقد بیشرم و رانت باز هستند حتی بعد از ابطال حکم غیر قانونی این شخص توسط قاضی شجاع دیوان عدالت باز هم با هم متحد شده اند که هر طوری شده این مافیا را به همان پست برگردانند در صورتیکه این مورد هم کاملا خلاف مقرارات استخدامی کشور است ؟؟؟؟!!!!

انگار کشور هیچ مشکلی ندارد و هیچ بی عدالت و اختلاف ناحق بین حقوق کارمندان دولت نیست و تورم و گرانی هم حل شده و فقط و فقط مشکل اساسی پست بالای این مافیا است که بحق توسط دیوان عدالت از او گرفته شده را به او برگردانند ؟؟؟؟!!!
آخرین اخبار