شهادت دو غیر نظامی در لبنان بر اثر حملات رژیم اشغالگر

بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، دو غیرنظامی در این کشور جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به روستای «شبعا» در جنوب لبنان، دو غیرنظامی جان خود را از دست دادند.

یکی از مقامات این روستا ضمن تایید این خبر گفت: یک مرد و همسرش در خانه خود بر اثر گلوله باران اسرائیل کشته شدند. 

روز گذشته نیز بر اثر بمباران نیرو‌های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، یک خبرنگار جان خود را از دست داد و ۶ خبرنگار دیگر زخمی شدند. در پی این حادثه، شبکه رسانه‌ای الجزیره در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیرو‌های رژیم اشغالگر «یک بار دیگر با هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران تلاش کردند رسانه‌ها را ساکت کنند.

گفتنی است، از زمان حمله برق‌آسای جنبش حماس به رژیم صهیونیستی که منجر به کشته شدن دست کم هزار و ۳۰۰ صهیونیست شد، ارتش اشغالگر دست به بمباران بی‌امان مناطق ساحلی محاصره شده زده است. به گفته مقامات غزه، دست کم دو هزار فلسطینی تا کنون بر اثر بمباران‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

با توجه به اینکه انتظار می‌رود رژیم صهیونیستی یک حمله زمینی را به غزه آغاز کند، بیم آن می‌رود جنگ به دیگر جبهه‌های منطقه گسترش یابد. در همین راستا، گروه‌های مسلح در جنوب لبنان به صورت پراکنده در سراسر مرز شمالی سرزمین‌های اشغالی تبادل آتش کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۵۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
در حالی که تل‌آویو از حامیان اصلی گروه تروریستی داعش محسوب می‌شود بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی در فلسطین، نوارغزه، لبنان و سوریه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت مرتکب شده است و باید در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۲
روحشان شاد
آخرین اخبار