قرار گرفتن ۱۲ عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۲ عضو هیأت علمی این دانشگاه در زمره پژوهشگران پر استناد ۲ درصد برتر سال ۲۰۲۲ دنیا (انتشار داده‌ها در سال ۲۰۲۳) قرار داردند.

احمد کیوانی گفت: یاسر کیانی، یعقوب طادی، فایز رئیسی، مرتضی بیاره، عزیزالله فلاح، بهزاد قاسمی، سید مرتضی هاتفی، محمد احسان بصیری، افراسیاب رئیسی، هادی آروین، افشین احمدی ندوشن و جواد علیدوستی، از اسامی اعلام شده در این فهرست هستند.

وی اظهار کرد: این فهرست در کشور ما با نام فهرست دانشگاه استنفورد شناخته شده و مورد توجه رسانه‌ها و مؤسسات قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


کیوانی ادامه داد: هدف این پایگاه داده، ارائه مجموعه‌ای از سنجه‌های استنادی استاندارد شده برای ارزیابی تأثیراستنادی دانشمندان در رشته‌ها و حوزه‌های علمی مختلف در سطح جهان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: با روند کنونی توسعه کیفی فعالیت‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری دانشگاه در راستای تأکید فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کسب مرجعیت علمی و فناوری در سطوح ملی و بین‌المللی، شاهد ارتقای جایگاه این دانشگاه و نمود نقش‌آفرینی بیش از پیش این دانشگاه در مسیر پیشرفت پژوهش و فناوری باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار