بی واسطه و چهره به چهره:

تاکسی‌داران و مسافربران بی واسطه با استاندار فارس سخن گفتند

استاندار فارس بی واسطه پای سخنان برخی از تاکسی داران و مسافربران شهر شیراز نشست و از زبان رانندگان مشکلات ایشان را شنید.

 محمد هادی ایمانیه امروز بی‌واسطه پای سخنان جمعی از تاکسی داران و مسافربران شهر شیراز نشست.

استاندار فارس در این دیدار با اشاره بر اینکه به وجود همشهریانی همچون شما، افتخار می‌کنم، گفت: شرافت و نجابت دو ویژگی بارز مسافربران است؛ رانندگی سخت و در شرایط گوناگون برای برخی از افراد رنج آور است، حق شما این است که در حد توان و مقدورات برای کمک به شما تلاش کنیم. وی تصریح کرد: با کمک شما و ورود جدی‌تر شهرداری و شورای اسلامی شهر و سایر مدیران ذی ربط برخی مشکلات را می‌توان کاهش داد.

ایمانیه به ضرورت پیگیری برای تحویل سریع تاکسی‌ها اشاره کرد و افزود: می‌بایست موضوع بیمه تامین اجتماعی رانندگان از طریق سازمان کشوری پیگیری تا مجدداً برقرار شود. وی افزود: رایگان بودن کپسول‌های سی‌ان‌جی را از طریق وزیر محترم نفت بررسی و امیدواریم ان‌شاءالله حل شود.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه همواره آموخته‌ایم که باید از نقاط مثبت تشکر و پس از آن، نقاط منفی را بیان کنیم ادامه داد: اختصاص یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۱۵۰ میلیون وام از جانب شورای اسلامی شهر و شهرداری اقدامی قابل تحسین است. شهرداری و شورای اسلامی شهر پیشنهاد دهند که چگونه می‌توان برای سایر موارد و مسائل معیشتی نیز از طریق پرداخت تسهیلات به رانندگان کمک کرد.

استاندار فارس ضمن اینکه از شهرداری و شورای شهر خواست مشکلات مرتبط با تاکسی‌ها را اعلام تا از طریق وزارت کشور پیگیری شود، اظهار داشت: از هر کار خوبی که در هرجای کشور انجام شده به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم الگوبرداری کنیم؛ یاد می‌گیریم و بهتر عمل می‌کنیم. پس در هر جای کشور که به تاکسی داران و مسافربران خدمات بهتری ارائه می‌شود موارد را منعکس کنید تا در حد توان با الگوبرداری، در استان فارس نیز آن‌ها را اجرایی کنیم.

ایمانیه به موضوعات مرتبط به تاکسی فرودگاه نیز اشاره کرد و گفت: یکی از نمایندگان تاکسی داران فرودگاهی مسائل را جمع‌بندی کند تا در جلسه‌ای با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان موارد بررسی و حل مشکلات پیگیری شود.

استاندار فارس در پایان تصریح کرد: در تلاش هستیم برای شیراز یک شرکت هوایی ایجاد کنیم و طبیعتاً تحقق این موضوع رشد پرواز‌ها به استان را در پی دارد که در نتیجه شاهد افزایش مسافر در سطح شهر شیراز و برخی نقاط استان خواهیم بود.

در ابتدای این دیدار مسافربران و تاکسی داران به بیان مطالب خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد بنده خدا
۰۰:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
من مشکلم را در میز خدمت شما مطرح کردم ولی حیف وقتی که گذاشتم. متوجه شدم تا آشنا و پارتی نداشته باشی کارت انجام نمی شود. فارغ از اینکه مسلمان باشیم یا نباشیم مهم انسانیت، وجدان و شرف است که مسئولین می بایست درگره گشایی از مشکلات مردم بکار بگیرند اما متاسفانه در این زمینه ضعف مسئولین کاملا مشهود است. شعر و شعار مشکل کسی را حل نمی کند بلکه انسانیت و وجدان و احساس مسئولیت مسئولین مهم است که در آن ها نمی بینیم.
آخرین اخبار