ساخت ۲۴ هزار واحد مسکن در استان اردبیل منعقد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قرارداد ساخت ۲۴ هزار و ۸۴۴ واحد مسکونی در ۱۳ شهر این استان با پیمانکاران منعقد شد.

محبوب حیدری با اشاره به میزان واریزی آورده اولیه متقاضیان مسکن در استان گفت: در ۱۴ شهر تعداد ۲۸ هزار و ۸۷۹ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ هزار و ۱۷۳ متقاضی هم وجه بالای ۸۰ میلیون تومان را واریز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: همچنین در ۱۴ شهر به تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه و در ۱۵ شهر برای ساخت ۳۳ هزار و ۱۴۱ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

او با بیان اینکه تامین مصالح بومی ساختمانی طرح‌های مسکن از داخل استان در رونق اقتصادی و تثبیت اشتغال موثر است ، گفت: برای رعایت کیفیت ساخت و ساز در استان جلوی ورود مصالح غیراستاندارد و تقلبی به اردبیل گرفته می‌شود.

حیدری افزود: ورود مصالح غیر استاندارد بازار ساخت و ساز را مختل می‌کند و به هیچ عنوان اجازه ورود این مصالح به استان داده نمی‌شود.

او گفت: در ساخت و سازها نهایت دقت و کنترل لازم از سوی ناظران انجام می‌شود و اعتقاد داریم که هیچ طرحی نباید مشکل سازه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در اجرای طرح‌های دستگاه‌های دولتی مشکل چندانی در کیفی‌سازی ساخت و استفاده از مصالح استاندارد وجود ندارد ولی در ساخت و سازهای اشخاص ممکن است برخی مشکلات و موانع وجود داشته باشد.

حیدری افزود: با تشدید نظارت‌ها از سوی متولیان امر و توجه مهندسان و مجریان مربوطه جلوی استفاده از مصالح غیراستاندارد گرفته شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.