۵۰۰ واحد مسکونی در اردبیل آماده تحویل به مددجویان بهزیستی است

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۶۲ واحدمسکونی تحویل مددجویان بهزیستی این استان شده و بیش از ۵۰۰ واحد نیز آماده تحویل است.

پرویز پروین در آیین افتتاح ۲ واحد مسکونی مددجویی محرومین در روستای علی‌آباد از توابع بخش مرکزی خلخال افزود: برای ساخت واحد‌های مسکونی محرومین و مددجویی در استان از انواع تسهیلات بانکی و همچنین اعطای کمک‌های مالی بلاعوض تا سقف یک میلیارد ریال استفاده می‌شود.

او اضافه کرد: برخی از این واحد‌ها به صورت خودمالکی و توسط مددجویان احداث می‌شود که وام‌های مالی بلاعوض و تسهیلات بانکی کم‌بهره در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اردبیل همچنین گفت: بخش قابل توجهی از واحد‌های مسکونی محرومین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان نیز در قالب نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

رئیس اداره بهزیستی خلخال نیز در این مراسم گفت: امسال تعداد واحد‌های مسکونی محرومین و مددجویی افتتاح شده در ایام دهه مبارک فجر امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش یافته است.

او گفت: در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال ۲۱ واحد مسکونی مددجویی و محرومین مورد بهره‌برداری قرار گرفت که ۱۰ واحد آن‌ها در قالب خودمالکی و ۱۱ واحد دیگر در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار