مک کارتی: بایدن در جلسات شخصی از برگه‌های تقلب استفاده می‌کند

به گفته رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا بایدن در جلسات شخصی از فلش کارت استفاده می‌کند.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، حتی در جلسات پشت در‌های بسته از کارت‌های تقلب استفاده می‌کند. این را کوین مک کارتی، رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با فاکس بیزنس بیان کرد.

به گفته وی، بایدن هنگام صحبت رو در رو با همکارانش از فلش کارت استفاده می‌کند. مک کارتی گفت: «در طول ملاقات ما، من متوجه شدم که او در حال خواندن از روی یک کارت بود.» 

وی افزود: اگر همتای وی از موضوع گفتگو منحرف شود، رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند به گفتگو ادامه دهد. مک کارتی در پایان گفت: او در سن مناسبی برای ریاست جمهوری نیست.

سرویس مطبوعاتی کاخ سفید روز چهارشنبه نتیجه‌گیری کوین اوکانر پزشک معالج رئیس‌جمهور را منتشر کرد که پس از معاینه پزشکی منظم بایدن به این نتیجه رسید که سلامتی او به طور کامل به او اجازه می‌دهد تا وظایف رئیس دولت را انجام دهد. سرویس مطبوعاتی خاطرنشان کرد که معاینه پزشکی شامل بررسی توانایی‌های ذهنی رئیس جمهور نمی‌شود.

بایدن، که ۸۱ سال سن دارد، اغلب در سخنرانی‌های عمومی اشتباهاتی را مرتکب شده است. جمهوری خواهان از این موضوع در مبارزه دو حزبی برای زیر سوال بردن توانایی‌های ذهنی و جسمی رئیس دولت استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
ما که پزشک نیستیم می فهمیم . اونوقت پزشک معالجش یا پزشک نیست یا پزشکه ولی آبروی نداشته آمریکا براش مهم نیست یا با بایدن لجه که حقیقت رو بهش نمیگه یا روش نمیشه حقیقت رو بگه یا علم پزشکی آمریکا در سطحی نیست که تشخیص بده یا ...
آخرین اخبار