تشدید نظارت‌های نوروزی بر جایگاه‌های عرضه سوخت در چهارمحال و بختیاری

نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه چهارمحال و بختیاری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۳ تشدید می‌شود.

ساسان تیموری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف آمادگی هر چه بیشتر جایگاه‌های عرضه سوخت برای عرضه خدمات سوخت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و شهروندان، طرح نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت در استقبال از نوروز ۱۴۰۳ در حال اجراست.

وی افزود: نظارت نوروزی بر عملکرد سوخت رسانی جایگاه‌های عرضه سوخت در دو مرحله با بازدید از ۵۹ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۱ باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی مورد بررسی کارشناسی قرار می‌گیرد.

تیموری اضافه کرد: با اجرای این طرح کارگروه تخصصی از واحد‌های مختلف ایمنی، فنی و عملیات، بازرگانی، مهندسی فرآورده‌ها و نواحی منطقه از تمامی جایگاه‌های مسیر تردد مسافران نوروزی بازدید می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: اطمینان از تأمین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان و کنترل و نظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی‌های فنی و ایمنی، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه‌‎های بین راهی از اهداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی در سطح استان است.

تیموری تصریح کرد: مرحله نخست طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌های سوخت استان از یکم اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و مرحله دوم این طرح نیز تا پایان نوروزسال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس نظارت‌ها و ارتباط مردمی از طریق تماس با شماره تلفن‌های شرکت و سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سامانه ۱۱۱ سامد و نیز سایر گزارش‌های مردمی، به شکایات و انتقادات شهروندان و مسافران رسیدگی می‌شود.

تیموری ادامه داد: ارزیابی عملکرد جایگاه‌های سوخت به صورت دوره‌ای توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه به صورت مستمر ادامه دارد و نظارت نوروزی به غیر از نظارت‌هایی است که در طول سال انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار