تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+ تصاویر و فیلم

تظاهرات مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل در کرمان برگزار شد.

تظاهرات مردمی  برای حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و جبهه مقاومت و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل  امروز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ بعد از نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی(ع) به سمت میدان بسیج در شهر کرمان برگزار شد. 

مردم کرمان با سر دادن شعارهای پیرو خط رهبریم دشمن هر ستمگریم؛ اسرائیل نامشروع اسرائیل کودک کش؛ حمام خون به پا شد، فلسطین کربلا شد؛ کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم؛ مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل و یاایها المسلمون غزه شده غرق خون حمایت خود را از مردم غزه و فلسطین را نشان دادند و خشم و انزجار خود را بر سر ایادی ظلم فریاد زدند. 

 

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تظاهرات مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
 
در پایان بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حمایت از مردم مظلوم غزه قرائت شد. متن این بیانیه به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
امروز غزه در آتش خشم و کینه دشمنان قسم خورده اسلام می سوزد امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی، عدالتخواهی و آزادیخواهی خود را پس می دهند و حکومت‌های ستمگری که به نام دفاع از دموکراسی به خود حق مداخله و تجاوز به هر کشوری را می دهند امروز چنین وقیحانه مردم غزه را به جرم دموکراسی به غیر انسانی‌ترین شیوه محاصره و زندانی کرده اند امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است.
عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر و در سوی دیگر ملتی، مقاوم مظلوم و مسلمان که فقط اسمش در خاطر هم مسلکانش باقی مانده و هیچ حرکت و جنبشی کارآمد از سوی مسلمین در حمایتش صورت نمی گیرد.
مستکبرین در باطلشان کاملا متحد و در مقابل مسلمین در حقشان دچار اختلاف و تکثر می باشند. روز‌های زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه همچنان ادامه دارد و نه تنها هیچ فریادرسی از اقصا نقاط دنیا به یاری آن‌ها برنخواسته که حتی همسایگان مسلمان، هم کیش و هم زبان آنان گلوگاه‌های ورودی کمک‌های انسانی را بر روی آن ملت بسته اند؛ اما، دشمن غاصب صهیونیستی بایستی بداند که تا تاریخ بوده است هیچ گاه ظلم ثابت نبوده و ظالم نتوانسته است دوام ابدی داشته باشد و سکوت و اهمال رسانه‌ها و مقامات جهان عرب نسبت به بحران و فاجعه انسانی در نوار غزه، موجب گسترش موج اعتراضات ملل آزاده جهان به رفتار‌های ضدبشری و غیرقانونی محاصره کنندگان در ابعاد جهانی می‌شود.
ما مردم کرمان ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین اعلام می داریم: در کنار ملت سلحشور ایران همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران و سازشکاران را سر داده و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین، به ویژه مردم غزه اعلام می‌نماید.
 
قطعا نتیجه این جنایت ددمنشانه و بی سابقه که نقض فاحش حقوق بین المللی و کشتار جمعی و حقوق مجروحین است، چیزی جز نابودی زودتر از موعد صهیونیست‌های غاصب نخواهد بود و خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین فلسطینی یقینا فروپاشی رژیم اشغالگر اسرائیل را سرعت خواهد بخشید.

 
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار