حمله موش‌ها به اداره پلیس مبارزه با فساد نیواورلئان

موش‌ها در اداره پلیس نیواورلئان در ایالات متحده با حمله به اتاق اسناد و شواهد، ماری جوانایی را که از تبهکاران ضبط شده بود جویدند.

مقامات آمریکایی این هفته گفتند که تنها موجوداتی که به نظر می‌رسد در دپارتمان مبارزه با فساد پلیس نیواورلئان فساد می‌کنند و لذت می‌برند، موش‌های موجود در اتاق اسناد و شواهد ساختمان هستند.

آن کرک پاتریک، رئیس دپارتمان مبارزه با فساد پلیس نیواورلئان NOPD در جلسه کمیته عدالت کیفری شهر گفت: موش‌ها دارند ماری جوانایی که از خلافکاران ضبط شده را می‌خورند. همه آنها (موش ها) در طبقات بالا هستند.

وی افزود: به دلیل فرسودگی بر خی اتاق‌ها از جمله اتاق اسناد و شواهد، موش‌ها و سوسک‌ها به راحتی مدارک موجود در اتاق‌ها را می‌جوند و از بین می‌برند.

پاتریک گفت: اتاق‌های دپارتمان به قدری توسط موش‌ها و سوسک‌ها تسخیر شده است که کارکنان بار‌ها مدفوع موش‌ها را روی میزشان می‌بینند. محل کار، جایی که زندگی می‌کنید، اگر مناسب نباشد همیشه بر روحیه شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین این یک عامل بزرگ بوده است.

پیشتر رسانه‌های محلی گزارش داده بودند که که تهویه مطبوع ساختمان خراب است و آسانسور‌های آن کار نمی‌کنند.

اعضای شورای پلیس در جلسه کمیته روز دوشنبه به تصویب اجاره ساختمان جدید برای دپارتمان مبارزه با فساد پلیس نیواورلئان رأی دادند. گیلبرت مونتانو، مدیر ارشد اداری شهر گفت، اجاره ۱۰ ساله جدید ۶۷۰,۰۰۰ دلار در ماه برای شهر هزینه خواهد داشت، که هنوز هم ارزان‌تر از ۳۰ میلیون دلاری است که برای تعمیر دفتر مرکزی فعلی هزینه می‌شود.

اگر شورا اجاره نامه جدید را امضا کند، اداره پلیس شهر تا تابستان امسال عاری از موش خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار