سامانه بارشی از روز جمعه وارد خوزستان می‌شود

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل وقت جمعه هشدار سطح زرد صادر کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: با ورود این سامانه رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای، تگرگ در برخی مناطق، بارش برف در ارتفاعات تا اواخر وقت شنبه در همه مناطق استان به ویژه بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز و فردا جو آرام و پایداری بر سطح استان حاکم است بنابراین برای شهر‌های صنعتی و مرکزی غبار صبحگاهی و برای مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی مه رقیق مورد انتظار است و تا جمعه روند دما افزایشی خواهد بود.

محمد سبزه زاری افزود: از اوایل جمعه سامانه بارشی وارد استان خواهد شد و بیشترین حجم و شدت بارش‌ها از بعد از ظهر جمعه تا ظهر شنبه در مناطق شمال شرقی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در بقیه مناطق نیز بارش‌ها به صورت پراکنده رخ خواهد داد، شمال خلیج فارس طی امروز نیمه مواج ولی از بعد از ظهر فردا تا شنبه مواج و متلاطم، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۲۵.۲ و ایذه با ۴.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز ۲۵.۲ و حداقل ۱۲.۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.