بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان برپا می‌شود

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما گفت: با توجه به وجود هیئت‌های قدیمی استان و مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت استان کرمان به عنوان میزبان اجلاس انتخاب شد.

محمدمهدی فداکار در جلسه‌ای که امروز _جمعه بیست و پنجم اسفند_ به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری برگزاری بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمان برگزار شد، اظهار کرد: محمدمهدی فداکار اظهار کرد: برگزاری این اجلاس کمک خوبی به شناخت ظرفیت‌های اهل بیتی و هیئت‌ها در استان می‌کند و فضای استان نیز محرمی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان ظرفیت‌های خوبی برای اجرای برنامه‌ها در استان وجود دارد، بر اهمیت فرهنگی اجلاس تأکید کرد و افزود: استان کرمان به عنوان میزبان بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی انتخاب شده است و امروز تفاهم‌نامه اجرای این اجلاس به امضا رسید.

بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی از ۱۲ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در کرمان برپا می‌شود.

جواد رمضان‌پور رئیس مرکز بسیج صدا و سیما نیز در این دیدار با بیان اینکه بیست و یکمین اجلاس پیرغلامان حسینی از ۱۲ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. گفت: با توجه به وجود هیئت‌های بزرگ و قدیمی استان و مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت و سایر ظرفیت‌ها و به منظور ادای دین به شهدا، پیرغلامان و هیئت‌ها، استان کرمان به عنوان میزبان این اجلاس انتخاب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار