امام جمعه اراک:

مخاطب مقام معظم رهبری در شعار سال تک‌تک ایرانیان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مخاطب رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار و فرمان سال جدید، همه آحاد ملت و تک‌تک ایرانیان است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته اراک، افزود: مساله شعار سال و رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب برای «جهش تولید با مشارکت مردم» جزو واجب‌ترین کار‌ها است.

وی بیان کرد: بخشی از این مسئولیت سنگین بر عهده مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیرو‌های مسلح و بانک‌ها است و در مجموع همه در راستای تحقق آن دخیل هستند.

امام جمعه اراک ادامه داد: روستاها، شهرها، مرد، زن، کارآفرینان و هر فردی که درد دین، مردم، شهدا و ایران اسلامی را دارند باید پای کار آید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: هر فردی باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد و همه بدانند گره مشکل اقتصادی کشور تولید است و جامعه با تولید آباد می‌شود.

وی گفت: با همت‌های بلند می‌توانیم ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در دنیا داشته باشیم و باید برای توسعه صادرات برنامه‌ریزی جدی صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اگر همه همت داشته باشند، رسیدن به قله‌های بلند امکان‌پذیر است.

آیت‌الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ارتباط باید با کشور‌هایی مانند عراق قوی‌تر شود، گفت: کشور در زمینه تولید گوشت سفید و قرمز ظرفیت‌های زیادی دارد و موضوع آفت‌زدایی در محصولات کشاورزی به عنوان واجب‌ترین کار‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: هرگونه سهل‌انگاری آسیب به کشور است، امکانات کشور زیاد است و با همت‌های بلند و دست‌های با کفایت همه چیز شدنی و قابل تحقق است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن دارد که باید همه برای تحقق شعار سال به کار گرفته شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: مفت‌خوری، تنبلی، سربار جامعه بودن و دست در جیب دیگران کردن حرام است و باید با فساد و دزدی در کشور مقابله جدی شود.

وی گفت: ۱۵ ماه مبارک رمضان، سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)، فرصت خوبی برای اهل احسان و نیکوکاران است تا به ایتام، بیماران، نیازمندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی یادآور شد: ۱۰ ماه رمضان سالروز ارتحال ام‌المومنین حضرت خدیجه (س) بود و این شخصیت بزرگ یکی از چهار زن برگزیده عالم است.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۹ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.