برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟

خوشرو از شروع دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدید می‌گوید؛ همچنین به حل و فصل مشکلات دورهمی و طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم اشاره دارد.

سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم که مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد اعلام کرد: دو برنامه جدید جناب‌خان و فرزاد حسنی در سال جدیدشروع خواهند شد و همچنین  مشکلات دورهمی حل و فصل می شود و یک طنز آیتمی با محوریت رضا شفیعی‌جم تولید و پخش خواهد شد.

راه خلق اتفاقات متفاوت در حوزه سرگرمی، ادامه دارد

او در گفت‌وگویی درباره اینکه سال ۱۴۰۲ چطور بر شبکه نسیم گذشت، به این نکته اشاره کرد: واقعاً خیلی سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر بسیار خوشحالم که برند‌های جدید معرفی شدند. شاید برخلاف برخی این اعتقاد را دارم که خیلی نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را مقابل برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد، چون واقعاً حرف بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما همواره در این ایام به فکر طراحی برند جدید و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال جدید هم ادامه دارد.

در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌خان هستیم

خوشرو در خصوص رسیدنِ ایرج طهماسب با «میهمانی» به آنتن و ساخت برنامه «جناب‌خان» در ۱۴۰۳ تأکید کرد: مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و البته همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. همچنین بسیار خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با حضور میهمانان مختلف در ۳۰ قسمت و البته قسمت‌هایی ویژه نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها حضور دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی حضور ندارند. 

فرزاد حسنی با یک مسابقه ترکیبی می‌آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم، تأکید کرد: تجربه ساخت «برمودا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی بود که با قدرت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

دورهمی پخش می‌شود؟

وی در پاسخ به این سؤال که بالأخره «دورهمی» مهران مدیری پخش خواهد شد یا خیر؛ افزود: دورهمی بعد از اینکه مسئله اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم، اما مسئله اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

برنامه‌های استعدادیابی ادامه پیدا می‌کنند؟

خوشرو در خصوص ادامه برخی از برنامه‌های استعدادیابی شبکه نسیم همچون بگو بخند و خوش‌نمک، خاطرنشان کرد: اگر حمایت شود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تقویت و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا استعداد‌های جدید معرفی شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار جدید دوباره برمی‌گردد و به صورت رقابتی ادامه پیدا خواهد کرد؛ کسانی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیعی‌جم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به سمت سریال‌سازی هم خواهید رفت، گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد. 

چهره‌ها برمی‌گردند چهره‌سازی هم دنبال می‌شود

مدیر شبکه نسیم در خصوص بازگشت چهره‌ها به تلویزیون که در سال ۱۴۰۲ سرعت بیشتری به خودش گرفت، تأکید کرد: روند استفاده از ظرفیت‌هایی که مردم خیلی آنها را دوست دارند حتماً ادامه پیدا می‌کند چهره‌هایی که هستند خواهند بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ دنبال می‌کنیم. یعنی مجریان جدید، چهره‌های جدید و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آنها را بشناسند و ظرفیت‌های جدید هنری که در کشور وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آنها غافل بوده و فرصت خوبی است که تلاش می‌کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۲:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
دورهمی رو خیلی دوست داشتم، خداکنه مهران مدیری برگرده. آقای رضا عطاران و مهران مدیری سریالهای خیلی قشنگی میساختن خدا کنه دوباره این دونفر سریال بسازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
صداوسیما یاد گرفته یک سریال یا یک برنامه میسازه بعد شروع
میکنه سری دو و سه و چهار و پنج و شش و ... تا نویسنده فوت میکنه کارگردان از دنیا میره بعضی از بازیگرا فوت میکنند باز هم ادامه میده و میگه استقبال مردم زیاده ما مجبوریم بسازیم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
ما چهره ها وهنرپیشه ها و مجریان برانداز وطن فروش وخود تحقیر وغربگدا نمی‌خواهیم چهره های جدید ونابود های هنری زیادی در بین ۸۰ میلیون داریم کلر کنید برنامهذاتعداد یابی بگذارید خیلی خیلی ۱۸۰ درجه بهتر از قالی‌های هستن شما رسانه کم کاری کردید حالا جبران کنید ویدا کنید نوغ هنری رو وپرورش بدین وبرنامه های بسیار شاد برای مردم الان دیگه بهاره وپشت تابستان شادی‌های بدون گناه بزارید ممنون میشیم مماشات نکنید وبیغیرتهای قبلی رو نازشون رو نکشید ونابود آنها رو برن گم شن.
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۲۰:۳۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
در فتنه 1401 فعال باش ! بعد هم به تلویزیون نظام برگرد و عزیز باش ! مسخره ست ، نه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام.ملت عزیزم ایران.فقط سلربیتی ها و فوتبالیست ها اینقدر ریخت و پاش دارن و دولت پول مفت به آنها میدهد که خدا میداند.من یک شاهد از نزدیک بودم.قشنگ با پول یک ماه آنها میشود بودجه کل کارگران را یکسال پرداخت کرد.خواهش میکنم پخش کنین تا به گوش مردم مظلوم برسه.هیچ کار مفیدی هم فوتبالیست ها نمیکنند...یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
حالم از فرزاد حسنی بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۱۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
استعدادهای خیلی زیادی داریم که بها داده نمی شوند و اصرار داریم از آنهایی استفاده کنیم که از ایران فقط کسب درآمد و مفت از بیت المال خوردن را بلدند و از دشمن دشمن تر هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
صدا و سیما فقط داره پول های سنگین حیف و میل میکنه بدون هدف.
رضا عطاران یک تنه داشت جور خوشحالی مردم رو به دوش میکشید، ساعت پخش فیلم های رضا عطاران خیابان های کشور خلوت میشد، همه پای تلوزیون بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
صدا و سیما عزیز سرگرمی خوبه اما نه به قیمت آوردن کسانی که چپ و راست به نظام بی حرمتی میکنند و پول های کلاااااااان می‌گیرند.

قرار بود دانشگاه باشی صدا و سیما عزیز
Iran (Islamic Republic of)
م قدی
۱۵:۳۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
اینقدر که این فوتبالیستا و بازیگرا سالانه از بیت المال به جیب میزنن ، هیچ دزدی نتونسته بدزده.
نه فوتبالمون به درد بخوره ، نه فیلمامون
فقط حقوق بازیکنان فوتبال لیگ برتر ، معادل چهل هزار نفر کارگر و کارمند و معلمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
جوان و مدیری بازهم جیبشان خالی شده
نون به نرخ روز خور های نمکدان شکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
خدایا کی اینا تموم میشن....
Iran (Islamic Republic of)
Shadi
۱۸:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
چقد خوب گفتی …
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
چهره آقای فرزاد حسنی چرا اینجوری شده بود؟!!!! نتیجه عمل و ژل و بوتاکس و گریم و ؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
برای چی این آدمای دلقک و جلف رو که به هیچ چیزی پایبند نیستند صدا و سیما باید بهشون پخش بده که دوباره بیان جیباشونو پر کنن و به ریش ملت بخندن و جفتک بزنن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۳۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
همه یکطرف مهران مدیری هم یکطرف
امیدوارم هرچه زودتر برنامه های مدیری از صدا وسیما پخش شود.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۴:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
باعث تاسفه که صدا و سیما برای جلب مخاطب ، به فردی مثل فرزاد حسنی متوسل شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
چرا مجری باسوادی هست این همه تعصب را درک نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مگه اقای مدیری نگفت دیگه راضی نیستم حتی یک صحنه از من در صدا و سیما پخش بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
دوران تقويت معنویت در صداوسيما فرارسیده است نه چهره‌های تکراری...
مجری باید الگوی اخلاقی و اجتماعی و صاحب کمالات باشد.
آيا مجری مجرد الگوی خوبی برای جامعه و مناسب ویترین صداوسیما است؟ مجری با عمل زیبلیی چطور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
من این برنامه و دوس ندارم
آخرین اخبار