صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است

یکی از مقامات یمن تایید کرد: نیرو‌های این کشور با قابلیت‌های جدید برای حمایت از مردم فلسطین پای کار هستند.

جلال الرویشان، معاون نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعا در امور دفاعی و امنیتی امروز چهارشنبه تأیید کرد که یک تغییر استراتژیک در تاکتیک‌های نبرد نظامی که توسط یمن نشان داده شده است، وجود دارد، زیرا سلاح‌های سنگین و هسته‌ای و ناو‌های هواپیمابر دیگر مفید نیستند.

براساس گزارش المیادین، الرویشان خاطرنشان کرد که آمریکا و انگلیس راهبردی را اتخاذ کردند که ابزار‌های آنها مانع از رسیدن صنعا به دریا‌ها شود، اما صنعا آنها را غافلگیر کرد و به اقیانوس هند رسید. 

نیرو‌های مسلح یمن همچنان به هدف قرار دادن کشتی‌های اشغالگر و یا کشتی‌های در حال حرکت به سمت بنادر اراضی اشغالی هستند ادامه می‌دهند، به طوری که سردار یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دیروز سه شنبه از اجرای ۶ عملیات نظامی در جریان ۷۲ ساعت گذشته با موشک و پهپاد در دریای سرخ خبر داد.

او تاکید کرد: نیروی دریایی و موشکی ۴ عملیات مشترک بر روی ۴ کشتی از جمله دو ناو آمریکایی در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

با گذشت ۱۰ سال از تجاوز آمریکا، عربستان و امارات، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله تأیید کرد که مردم یمن با قابلیت‌های نظامی پیشرفته برای محافظت از از مردم مظلوم فلسطین پای کار هستند و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کنند.

برچسب ها: یمن ، دریای سرخ ، خلیج عدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار