عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+ عکس

باطبی به عنوان یک مهره سوخته به درجه‌ای رسیده که دنبال کارفرمای جدید است و ماحصل آن نیز عکسی می‌شود که پیام جالب توجهی از نتیجه و آخر و عاقبت امثال وی دارد.

زیر پرچمی ایستاده و عکس گرفته که سرکردگانش طی حدود ۱۷۰ روز بیش از ۳۱ هزار انسان غیرنظامی و بی‌گناه شامل زن و کودک را کشته است و با حمایت از آنها با هشتگ اسرائیل می‌نویسد: «آنها برای دفاع از خود نیازی به اجازه شما ندارند.»

 این درحالی است که سطح این جنایات انقدر زیاد بوده که آمریکا در آخرین حرکت جهانی در سازمان ملل برای توقف این فاجعه انسانی با همه حمایت‌هایش مجبور شد رای ممتنع به پیش‌نویس قطعنامه آتش بس جنگ علیه غزه بدهد.

توئیت

" احمد باطبی" نه تنها یک عنصر ضدانقلاب بلکه نماد یک نگرش فکری و کلکسیونی از وطن فروشی است. از روزی که وی آن پیرهن به اصلاح خونین را روی دستش گرفت و عکس گرفت و رسانه‌های ضدانقلاب آن را پیراهن عثمان کردند تا به امروز که زیر بیرق صهیونیست‌ها عکس می‌گیرد ۲۵ سال گذشته است. 

باطبی که سلبریتی ضدانقلاب است و پروژه کشته‌سازی را به نوعی با وی کلید خود که تا به امروز ادامه دارد با همان عکس ویزای اقامت در آمریکا را گرفت؛ عکسی که بعد‌ها وی اعتراف کرد که آغشته به خون مرغ بوده است. روایتی سراسر دروغ از فردی که نه دانشجو بود و نه زیرپیراهنی که در دست گرفته بود خون انسان!

روز شنبه ۱۹ تیر۷۸ روزنامه اصلاح‌طلب خرداد در تیتر درشت صفحه اول خود نوشت: «کوی دانشگاه به خون کشیده شد» و در کوی دانشگاه پلاکارد‌هایی با مضمون پنج شهید به نام‌های ذاکری، سهرابی، امامی، رهبری و نادری، در میان دانشجویان توزیع شد در حالی که به سرعت مشخص گردید تمامی اسامی مذکور جعلی بوده است! بعد‌ها عکس باطبی روی جلد مجلات امریکایی نقش بست.

روزنامه اصلاح‌طلب

او حتی دیدار‌های با جرج بوش، اوباما و وزاری خارجه آمریکا داشته و روزگاری در رسانه صدای آمریکا مشغول به کار بود، اما بعد از مدتی اخراج شد. درواقع این اخراج بعد حدود ۳ سال نشان داد وی به عنصری سوخته در اردوگاه ضدانقلاب تبدیل شده است.

وی در زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ نیز به همراه ۲۹ تن از عناصر ضدانقلاب طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال خواستار تشدید تحریم ملت ایران شدند؛ این نامه خائنانه بازتاب زیادی در بین مردم ایران داشت و به‌عنوان سندی بر مزدوری مخالفان جمهوری‌اسلامی شناخته شد.

باطبی در سال ۲۰۱۹ با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و مایک پنس معاون او دیدار و دربارهٔ ایجاد فضای رسانه‌ای علیه ایران در جنگ حداکثری صحبت کردند.

حالا وی با پرچم رژیم صهیونیستی عکس انداخته است. البته از کسی که برای هموطنانش از رئیس جمهور پیشین آمریکا درخواست تحریم می‌کند، دفاع از رژیمی که کشتار مردم و کودکان غزه را ادامه می‌دهد، این اقدام موضوع دور از ذهنی نیست؛ منتها به نظر می‌رسد باطبی به عنوان یک مهره سوخته به درجه‌ای رسیده که دنبال کارفرما جدید است و ماحصل آن نیز این عکس می‌شود که پیام جالب توجهی از عاقبت امثال وی را حکایت می‌کند.

توئیت

منبع: فارس

برچسب ها: اسرائیل ، ترامپ ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
حالا چندنفرشترمعلوم الحال وطن فروش که اصلا ایرانی نیستن یک گوهی خوردن شمانباید اخبارش کنیدکه احساس کنن مهم هستن بی تفاوت باشید جواب ابلهان خاموشی است
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۷:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
به نظر من بدترین حادثه برای ی کشور جنگه و واقعا ویرانگری.گفته میشه که یکی از مهمترین عوامل عقب ماندگی ما جنگ با عراقه پس بعضی ها که جنگ و ناامنی را دوست دارن بدونن که مردم عادی هستند که از بین میرن و آسیب می‌بینند و دوباره صد سال میرین عقب تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
خااااااااااک بر سر هر چی وطن فروش
United States of America
مجید
۲۰:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
هنوز این اولشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
منزجر کننده است. انشاالله با نتانیاهو محشور بشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل کثیف
Iran (Islamic Republic of)
بلوچستان زیبا
۱۵:۰۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
مرگ براسرائیل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
اسرائیل را به عنوان آفت انسانیت باید شناخت.و هرکس که خودش را به آنها بچسباند تفاله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
یکی نیست بهش بگه آخه نشسته وطن فروش تو وطن و پرچم خودتو راحت میفروشی میخوای پرچم جعلی اسرائیل را حمایت کنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
شریک خون کودکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
خدا لعنت کنه این مزدوران وطن فروش رو
امیدوارم به بد عاقبتی گرفتار شود تا درس عبرتی شود برای کسانی مثل خودش
Iran (Islamic Republic of)
ایران دوست
۱۲:۲۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
عاقبت چاه کن ته چاهه
منوتو پر ....
اینترنشنال پر....
باطبی پر پر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
لیاقتش همینقدره که زیر پرچم جعلی و غیر قانونی باشه...
پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران،،، به هر کس ندهندش....