افشای طرح جدید صهیونیست‌ها در مورد نوار غزه

رژیم صهیونیستی در حال اجرایی کردن پروژه‌ای جدید در نوار غزه برای اشغال و تصاحب بیشتر سرزمین‌های این منطقه است.

رژیم اسرائیل در شرایط کنونی در حال اجرای یک پروژه گسترده در نوار غزه است. این رژیم سعی دارد یک منطقه حائل امنیتی به عرض یک کیلومتر را در نزدیکی مرز‌های نوار غزه با اراضی اشغالی ایجاد کند. 

به گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، ارتش رژیم صهیونیستی مجری اصلی این پروژه است. پروژه‌ای که ۱۶ درصد از خاک غزه را در بر می‌گیرد و تا حد زیادی بر روند تحرکات و جابجایی‌های مردم فلسطین در مناطق شمالی مجاور با اراضی اشغالی نظارت دارد. 

شواهد عینی حاکی از این هستند که اغلب ساختمان‌های ویران شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه نیز در مجاورت این منطقه حائل امنیتی قرار دارند و به نوعی صهیونیست‌ها به دنبال زمینه‌چینی برای تحقق و اجرایی کردن پروژه مد نظر خود هستند. 

پیش از این، گزارش‌های مختلفی در مورد نابودی بیش از ۷۰ درصد از ساختمان‌های مسکونی شمال نوار غزه در نتیجه حملات صهیونیست‌ها به منطقه مذکور منتشر شده بود. 

قریب به ۶ ماه از آغاز جنگ غزه می‌گذرد. جنگی که تاکنون موجب کشته شدن بیش از ۳۲ هزار فلسطینی و زخمی و مفقود شدن ده‌ها هزار نفر دیگر شده است. جنگی که از منظر نرخ کشتار غیرنظامیان، مرگبارترین جنگ قرن بیست و یکم جهان است.

منبع: فارس

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار