جشنواره زائران کریمه (س) بستر مناسبی جهت اطلاع رسانی اقدامات نوروزی

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات قم گفت: جشنواره زائران کریمه (س) بستر مناسبی در راستای ارتقا سطح اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌ها به زائران و مسافران نوروزی در این استان است.

مهدی بخشی گفت: برگزاری جشنواره‌های موضوعی با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف استان از جمله برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر با محوریت خانه مطبوعات قم پیگیری و به مرحله اجرا در آمده که این امر هم موجب تقویت جایگاه خانه مطبوعات و رسانه‌ها و همچنین تقویت امر اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم افزود: یکی از جشنواره‌هایی که در سال‌های اخیر با محوریت خانه مطبوعات استان قم برگزاری شده، جشنواره زائران کریمه (س) در ایام عید نوروز است که امسال نیز سومین دوره آن در حال برگزاری است.

او ادامه داد: رسانه‌ها در راستای تبیین اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی، خدماتی و انتظامی در ایام نوروز، در قالب این جشنواره فعالیت دارند و برنامه‌های مختلفی که در راستای رفاه حال زائران و مسافران در این ایام به مرحله اجرا در آمده را به صورت متمرکز اطلاع رسانی می‌کنند.

بخشی عنوان کرد: از سویی دیگر رسانه‌ها با انعکاس مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در روند ارائه خدمات و تسهیلات به زائران می‌توانند مسوولان امر را در برطرف کردن این نواقص یاری دهند.

او اضافه کرد: تمرکز این جشنواره رسانه‌ای بر کمیت امر اطلاع رسانی است، هر چند که بعد کیفی تولید آثار در قالب‌های مختلف خبری نیز ملاک عمل است.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم در ادامه با بیان اینکه جشنواره‌ها در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ها تاثیر بسزایی دارند بیان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها، انگیزه خوبی در بین اهالی رسانه در جهت یک رقابت سالم و حرفه‌ای و نیز تقدیر از تلاش‌های آنان ایجاد می‌کند و از سویی دیگر نشان‌دهنده شادابی و سرزنده بودن کار خبری در استان قم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار