واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت فرماندهان ایرانی

بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در خصوص حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق، شهدای این حمله و پاسخ قاطعانه ایران را از نظر می گذرانید.

با گذشت دو روز از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، شبکه‌های اجتماعی همچنان شاهد واکنش کاربران به خبر شهادت فرماندهان رشید ایرانی و خباثت رژیم صهیونیستی در جنایات جنگی است. پیام رهبر انقلاب مبنی بر مجازات رژیم خبیث صهیونیستی نیز با واکنش‌های بسیاری همراه بود. کاربران از انتقام قطعی، اما خردمندانه و هوشمندانه ایران نوشتند. کاربران برخی از رفتار‌های هیجانی را نقد کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این باره را مرور کرده‌ایم.  

 حامد کاشانی:
چند ماه پیش حدود یک ساعت با او صحبت کردم و کیف کردم. بی‌تعارف کم پیش می‌آید. خیلی هم تعجب کردم، با آن روحیات، اندیشه و تواضع، این رفیق قدیمی حاج قاسم، چرا تا حالا شهید نشده است. شهادتت مبارک سردار حاجی رحیمی. خدا مرا با تو محشور کند.

عبدالله گنجی:
سه، چهار روز پیش شهید زاهدی می‌روند زیارت امام‌رضا (ع) دیدار تولیت حرم هم می‌روند. تولیت به او هدیه فرهنگی می‌دهد. ایشان قبول نمی‌کند و درخواست می‌کند از داخل ضریح چیزی بدهید و این انگشتر را می‌گیرد؛ و اینچنین بعد از۴٣سال مجاهدت بی‌وقفه در روز شهادت علی (ع) بدست شقی‌ترین به شهادت رسید.

 مالک شریعتی:
چه شب قدری داشتید شب ۲۱رمضان شهدای عزیز! محمدهادی حاجی رحیمی، محمدرضا زاهدی، حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی، سید علی صالحی روزبهانی. اللهم ارزقنا الشهاده. تأکید: مسئولیت این حملات، متوجه دولت امریکا است. پاسخ محکم ملت‌ها در روز قدس!

 دیاکو حسینی:
تصمیم‌گیران بر اساس غلیان احساسات اقدام نخواهند کرد؛ پیش از این هم در مواقع بحرانی‌تر چنین نکرده‌اند. عبور اسرائیل از خطوط قرمز بهایی خواهد داشت، اما واکنش‌های بعدی را تحریک نخواهد کرد، غرب را در کنار اسرائیل متحد نمی‌کند و نسل‌کشی در غزه را به حاشیه نمی‌برد. باید هم اینطور باشد.

 مهدی خانعلی‌زاده:
هم اوکراین و هم اسرائیل، در عرصه‌ی جنگ به بن‌بست رسیده‌اند و نیاز به تغییر زمین بازی دارند. عملیات تروریستی در مسکو و عملیات تروریستی در بیروت، تلاش‌های کی‌یف و تل‌آویو برای بن‌بست‌شکنی است. واکنش روسیه به این طراحی، عُقلایی بود. واکنش ایران هم باید اینطور باشد.

 علیرضا تقوی‌نیا:
سپاه با تمام قدرت در حال مدیریت جنگ علیه اسرائیل است و در راه نابودی این رژیم قدمی عقب نگذاشته، آنوقت عده‌ای دنبال پاسخی هستند که صرفاً دلشان را خنک کند. جنگ عرصه ابراز احساس نیست؛ نابودی اسرائیل انتقام قطعی به شهادت سرداران سپاه در این سال‌ها خواهد بود. دیدن آن روز نزدیک است.

 پیام نعمتیان:
از مقداد پرسیدند هنگام حمله به خانه حضرت زهرا و امیرالمؤمنین چه کار کردی؟ گفت: «دست به قبضه شمشیر و چشم در چشم علی منتظر اشاره بودم.» رفقا حواستون باشه از فرمانده جلو نزنیم، عقب هم نمونیم، قطعاً حضرت آقا بهتر از من و شما می‌دانند باید چیکار کنند.

سید پویان حسین‌پور:
بند آخر پیام رهبری معظم انقلاب درباره حمله سگ‌های تروریست اسرائیل به مقر کنسولی ایران و تأکید بر پشیمان‌کننده بودن پاسخ ایران به این حمله، به قدری واضح و شفاف بود که جای بحث و تفسیر ندارد. الباقی ماجرا به زمینه‌سازی‌ها و زمان‌بندی‌ها بازمی‌گردد که از دیشب به جریان افتاده است. 

کاربری با نام «یاس»:
پیام رهبر انقلاب به رژیم وحشی موقت: «رژیم خبیث مجازات خواهد شد، پشیمانشان می‌کنیم.» بله دوستان ما به وعده صادق این بزرگمرد ایمان داریم. 

 سید رضی:
خبر آنکه ضربه‌ای پشیمان‌کننده در راه است، دل مؤمنین شاد باشد که موعد مجازات نزدیک است!

مژگان حقمرادی:
صهیونیست‌ها حتی کوچکترین فکری در مورد سطح واکنش رهبری و پاسخ ایران نمی‌کردند. از لحظه‌ای که پیام فرماندهی کل قوا منتشر شده، رویکرد رسانه‌ای صهیونیست‌ها هم تغییر کرد، دیگر از آن حرف‌ها و موضع‌گیری‌هایی که زدیم و کار خوبی کردیم، خبری نیست. #پشیمانشان_می‌کنیم

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
یه روز فضای مجازی رو منع می کردید الان دارید ازش تعریف می کنید
آخرین اخبار