کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق از منزلی در قم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از یک منزل در قم خبر داد.

سرهنگ علی تیموری اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق و به منظور رونق بخشی به تولیدات داخلی و کمک به چرخه اقتصادی کشور، یک باب منزل که اقدام به فروش لوازم آرایشی خارجی قاچاق می‌کرد، شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:در تحقیقات پلیس مشخص شد تعدادی خودرو شوتی اقدام به انتقال کالا‌های قاچاق به این منزل کرده و محلی برای دپو و فروش لوازم آرایشی خارجی قاچاق می‌باشد که با هماهنگی دستگاه قضایی استان از منزل موصوف بازرسی و مقادیر زیادی کالای خارجی از نوع لوازم آرایشی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد:مالک کالا‌های مکشوفه اعلام داشت تمامی اموال را از بندر گناوه خریداری و به صورت سیار به فروش می‌رساند و در این رابطه هیچگونه مدارک گمرکی ندارد و با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، کالا‌های مکشوفه جمع آوری و به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

سرهنگ تیموری تصریح کرد:برابر اظهار کارشناس گمرک استان، ارزش کالا‌های کشف شده بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال براورد شده که پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
ازین خونه ها حتی مغازه هایی که اسمشان مغازس ولی جیزی نمیفروشن دراصل انبارکالای قاچاق هستن زیاااده
آخرین اخبار