مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن

امام جمعه ارومیه گفت: مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در همایش استانی گرامیداشت هفته بنیاد مسکن  با اشاره به دوراندیشی امام راحل در افتتاح حساب ۱۰۰ با هدف کمک به محرومان در حوزه مسکن گفت: در حال حاضر نیز مشارکت مردم شاه کلید موفقیت این بخش و به تبع آن بنیاد مسکن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه همه اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس آیات قرآن کریم است که برای مسکن محرومان تلاش می‌کند بیان کرد: تلاش‌های بنیاد مسکن قابل ستایش است، اما در کنار آن نیاز به مشارکت مردمی است که همراهی مردم در کمک به مسکن مستضعفان می‌تواند به درجات عالیه حرکت کند.

وی اضافه کرد: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بستر‌های لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

شماره حساب ۱۰۰ در بانک ملی به دستور امام راحل در اویل انقلاب اسلامی تاسیس شد تا از آن طریق برای مستضعفان مسکن ساخته شود و با توجه به میزان مشارکت مردمی در همان مقدار نیز دولت اعتبار لازم را برای ساخت مسکن این طرح در نظر می‌گیرد،

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.