راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق

راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفقیت آمیز وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فرودین ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، ابراز انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به مرکز کنسولگری ایران در دمشق امروز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شهرکرد از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) به سمت میدان بوعلی سینا بود، افزود: مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همبستگی و حمایت خود را از سپاه و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


بیشتر بخوانید


انصاری عملیات وعده صادق را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: افرادی که اقتدار و قاطعیت جمهوری اسلامی ایران را باور نداشتند پس از عملیات وعده صادق به توانمندی، شجاعت و پیشرفت‌های نظامی ما بیش از پیش پی بردند.

وی ادامه داد: عملیات وعده صادق خواسته مردم ایران بود و توانست دل خانواده‌های شهدا و همه مستضعفان عالم به ویژه مردم مظلوم غزه را شاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار