گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری

امام جمعه یاسوج گفت: برخی وسایل ناوگان عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد کهنه و فرسوده است و این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.


آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.


وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.


امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.