برگزاری ۳۱ همایش بزرگداشت امامزادگان در مازندران

۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان در مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به رتبه نخست استان در کشور از نظر میزبانی از امامزادگان، گفت: ۳۱ همایش تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران در ایام دهه کرامت با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.

او افزود: ۳۹ امامزاده و بقعه شاخص استان میزبان جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت هستند.

حجت‌الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به برگزاری جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در بقاع متبرکه که اجرا شده است، گفت: مراسم شعرخوانی، مدیحه‌سرایی و کاروان شادی شمیم کرامت در بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: به مناسبت دهه کرامت کاروان سفیران کریمه از قم و کاروان زیر سایه خورشید از مشهد مقدس در بقاع متبرکه حضور پیدا کرده و به برگزاری جشن خواهند پرداخت.

حیدری از برپایی ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: به مناسبت دهه کرامت ویزیت رایگان در برخی بقاع متبرکه استان با حضور پزشکان عمومی و متخصص انجام می‌شود.

او یکی از برنامه‌های مهم و محوری دهه کرامت را برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت امامزادگان عنوان کرد و افزود: استان مازندران از نظر میزبانی از امامزادگان رتبه نخست کشور را دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در همایش بزرگداشت امامزادگان مازندران از خادمین، مدیران، هیات امنا و امامان جماعت امامزادگان و بقاع متبرکه استان تجلیل می‌شود.

حیدری افزود: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان مازندران دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام شیری مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.