رنجش متقاضیان از افزایش قیمت نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان تهران

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از افزایش قیمت نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان تهران گلایه کرد.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت جهت خانه دار شدن اقشار ضعیف و مستاجر‌ها بود. افزایش قیمت با توجه به نرخ تورم امری طبیعی است که شامل نهضت ملی مسکن نیز شده است. اما متقاضیان این طرح‌ها از افراد کم درآمد جامعه هستند با مشکلاتی مواجه می شوند. هر چقدر زمان ساخت طرح نهضت ملی مسکن طولانی‌تر شود تورم بیشتری بر هزینه‌های ساخت آن تحمیل می‌شود و ناچارا متقاضیان آن را باید پرداخت کنند.

شهروند خبرنگار ما از افزایش قیمت نهضت ملی مسکن در جنوب غرب استان تهران ابراز نارضایتی کرد و علاوه بر این موضوعی که متقاضیان را آزرده خاطر کرده است هزینه محوطه و مشاعات است که باید به ازای هر متر آن ۱۰ میلیون تومان بپردازند. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، متقاضیان نهضت ملی مسکن جنوب غرب شهر تهران (اسلامشهر، رباط کریم و پرند) که قرار بود با آورده ۳۶۰ میلیون تومان صاحب خانه شوند حالا باید به نرخ امسال نزدیک ۱ میلیارد آورده واریز کنند، درصورتی که متقاضیان قشر ضعیف جامعه و مستاجر هستند و همزمان می‌بایست رهن و اجاره خانه هم پرداخت کنند، از طرفی هیچ قراردادی بین مسکن و شهرسازی یا انبوه سازان با متقاضی منعقد نشده است و درحال حاضر در پروژه ۲۰۰ واحدی اسلامشهر صحبت از ۶۰ متر محوطه و مشاعات با قیمت متری ۱۰ میلیون تومان شده است. لطفا پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام. یه وام ودیعه میخوای بگیری اینقدر اذیت می‌کنند ونمی هند تا بیخیال همه چی بشی... همه جا اضافه کردن قیمت مسکن ملی رو.. چند سال هم به تاخیر انداختن ونمیسازن. به نفع پیمانکار کار می‌کنند نه مردم و... پول مردم رو بی ارزش کردن و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط اسلامشهرجاهای دیگه نیستند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۶:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا این موضوع مسکن ملی اسلامشهر وحومه را با رئیس جمهور در میان بگذارید تا کی باید شرمنده زن و بچه باشیم
آخرین اخبار