آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در رابطه با جزئیات برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس مجامع تعدادی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شد. استان خراسان شمالی و زنجان در سال ۱۴۰۲ و استان گیلان هم مجمع خود را در فروردین امسال برگزار کردند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در راستای برگزاری مجامع سهام عدالت جلسات بررسی، تببین و تشریح روند اجرایی برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت را پیگیری می‌کنیم و تاکنون به ۱۶ استان هم سفر کرده ایم و اقدامات مربوطه را انجام داده ایم.

او افزود: اتفاقی که در این جلسات رخ می‌دهد مانند سه استان که مجامع آنها برگزار شد روند‌ها را تشریح و وظایف هر یک از دستگاه را مطرح می‌کنیم و آخرین اقدامات که تعاونی‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در راستای برگزاری مجامع استان خود انجام دادند و حسابرسی صورت‌های مالی را بررسی می‌کنیم.

او می‌گوید: عمده شرکت‌ها و تعاونی‌ها نیاز دارند صورت‌های مالی خود را بروز کنند و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری‌ها هم نیاز دارند که صورت‌های مالی خود را حسابرسی کنند یک مقداری این موضوع زمان بر است ولی فکر می‌کنم تا اواخر تیرماه جلسات هماهنگی برگزار شود و به امید خدا به مرور که شرکت‌ها آماده شدند آگهی خود را درج و مجامع آنها برگزار می‌شود.

حاجی‌وند در پاسخ به این پرسش که استانی وجود دارد که در اولویت برگزاری مجامع باشد؟ گفت: یکسری از استان‌ها مانند خراسان جنوبی، قم و اراک هستند که شرایط بهتری را نسبت به سایر استان‌ها دارند ولی تا زمانی که شرکت‌ها آگهی دعوت به مجمع را درج نکرده باشند نمی‌توانیم زمان دقیق را اعلام کنیم.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار