انتقاد دانش‌آموز نخبه از جامعه آموزشی کشور + فیلم

یک دانش‌آموز نخبه وضعیت آموزشی کشور را مورد نقد قرار داد.

محمدمهدی کفچی، نخبه نوجوان کشورمان در حوزه رباتیک است که افتخارات متعددی در سطوح جهانی از جمله در کشورهای چین و هند و مالزی کسب کرده است. او در برنامه صبح بخیر ایران سیستم آموزشی ایران را مورد نقد قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
دمش گرم . حرف دل خیلی از ما جوون ها و نوجوون ها رو گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بعله کشورهای دیگر اطلاعات نخبه های ما را تخلیه می کنند و هیچ سودی برای کشور ما ندارد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۶:۵۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشورهای توسعه‌یافته ( به معنای واقعی کلمه) در حوزه علوم مختلف عموما پژوهش،محور هستند . معمولا نخبگان حقیقی این کشور ها ( این که عرض می کنم نحبه حقیقی منظور این است که بین فرد توانمند و نخبه تفاوت وجود دارد ) توسط،سیستم علمی آموزشی آن کشورها به لبه تاریکی های علوم می نشینند و با خیالی راحت سعی میکند با پشتکار ویژه در پژو هش های علمی موفق شوند تاریکی و سیاهی ها را تبدیل به نور و روشنایی کنند . فکر کنم منظور این فرزند توانمند ایران باعظمت در حوزه رباتیک آن است که فقط به دروس مربوط به حیطه کاری مورد علاقه خود بپردازد و از حاشیه ها عبور کند که لااقل در مقطع ابتدایی تا متوسطه ، طبق تحقیقات مراکز مربوط در اروپا اشتباه است .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۴:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
این بخش از حرفاش که گفت ما همه رو تو ی مسیر میبریم قبول دارم ما از ماهی ها هم میخوایم پرواز کنن !!، ولی برام سوال شد این بنده خدایی که علاقش حوزه رباتیک بود چطور میخواد بدون محاسبه های فیزیک مثل حداکثر جریان قابل تحمل برای یک مدار ، مقاومت گرمایی و..و...در آینده طراحی‌های خلاقانه داشته باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
تمدن بدلی
۱۴:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نظام آموزشی که توان این رو نداشته باشه که منطبق با سن بلوغ جنسی و جسمی دختر و پسر بیرون ده کارآمد و درآمدزا داشته باشه منشا فساد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله درسته
مدرسه و دانشگاه باید انسان بسازنند نه پاس کننده درس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک دانش آموز ۱۵ ساله چقدر قشنگ توضیح میده و میفهمه ولی امان از فهمیدن وزرای آموزش و پرورش کشور.واقعا باعث تاسفه از این روال آموزشی که دارن دنبال میکنن وعمرگرانبهای بچه ها رو هدر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماشاالله. حرف حق رو زد پسر عزیزمون. واقعا سیستم آموزشی و کتابها اشکالات زیادی دارن و بچه های ما با درس خوندن به مشکل برخوردن. متاسفانه برخی از معلم ها و مدیران مدارس با نداشتن علم وصبر کافی باعث ضرر به علاقه و هوش بچه ها شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما برو معلم شو ببینیم چکاره ای پروفسور
آخرین اخبار