درخشش جوان خراسان شمالی در مسابقات بین المللی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت:مهرداد شیروانی در نخستین دوره مسابقات بین المللی مهارت (IFSC) در برنامه نویسی راهکاری تجاری کسب و کار موفق به کسب نشان طلا شد.

 مهدی رحمدل گفت : مهرداد شیروانی نماینده استان و کشورمان دراین رقابت‌ها به عنوان برترین مسابقه دهنده ایران در این دوره از مسابقات شد.

او گفت: نخستین دوره مسابقات بین المللی دوستانه مهارت (IFSC) فرصتی برای نمایش توانمندی مهارتی نخبگان، تبادل تجربیات و آشنایی با استاندارد‌های روز دنیا است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان اضافه کرد: ۱۸ نفر در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند و جمهوری اسلامی ایران با کسب پنج مدال طلا، پنج مدال نقره و یک مدال برنز رتبه اول مسابقات بین‌المللی دوستانه مهارت را به خود اختصاص داد.


۱۴ کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند که چهار کشور ایران، غنا، نیجریه و آفریقای جنوبی به صورت حضوری و ۱۰ کشور دیگر به صورت آنلاین در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

توسعه نرم افزار‌های موبایل، تکنولوژی وب، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، طراحی مهندس مکانیک CAD و طراحی گرافیک رشته‌های این مسابقات بین المللی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.