معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

پویش مشهد مهربان مصداق مشارکت مردمی است

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت بالغ بر ۵۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان مصداق جذب مشارکت های مردمی در جامعه است.

سید هادی طباطبایی گفت: یکی از اقدامات اثرگذار و زیبایی که در راستای افزایش مشارکت های مردمی اجرا شده، پویش مشهد مهربان است که در راستای کاهش معضلات اجتماعی و تقویت بنیان خانواده بوده است.

وی ادامه داد: همدلی مردم و مشارکت در پویش مشهد مهربان در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد عملی نیکو است که باعث افزایش اتحاد و روحیه هم‌نوع دوستی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: این پویش که به همت شورای اجتماعی محلات مشهد در حال اجرا است برای چهارمین سال متوالی در مشهد مقدس اجرا می‌شود و تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار نفر از شهروندان در این عمل خیر شرکت کرده‌اند.

طباطبایی ضمن قدردانی از شورای اجتماعی محلات و شهرداری مشهد برای اجرای این پویش، عنوان کرد: امیدوارم شهروندان در ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) با تاسی به سیره ایشان، با مشارکت در پویش مشهد مهربان، کرامت را به یکدیگر هدیه کنند و بدین وسیله گره‌ای از مشکلات یکدیگر بگشایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار