اعتراف رسانه‌های صهیونیستی: حماس اسرائیل را شکست داد

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند پس از ۷ ماه جنگ در غزه ارتش این رژیم در جنبه‌های بسیاری از جنبش حماس شکست خورده است.

رسانه‌های صهیونیستی امروز یکشنبه اعتراف کردند که حماس در چند سطح این رژیم را در نوار غزه شکست داده است.

براساس گزارش المیادین، پایگاه خبری «civilpress» رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که پس از ۷ ماه جنگ علیه نوار غزه و در مرز شمالی با لبنان، می‌توان گفت: حماس در نوار غزه از نظر نظامی و سیاسی به ویژه در جبهه افکار عمومی جهان پیروز شده است. 

او با اشاره به اینکه تعدادی از اسرای صهیونیستی در روز‌های اخیر در تابوت‌ها بازگشتند، درحالیکه بسیاری از سربازان رژیم صهیونیستی به خاطر سالم بازگشتن آنان خود را به خطر انداختند و کشته شدند، اعلام کرد: نیرو‌های اسرائیلی برای عملیات در محله‌هایی که در ابتدای تهاجم زمینی به غزه وارد شده بودند، دوباره بازگشتند و این نشان دهنده کاهش و عدم کنترل است.

 رسانه‌های صهیونیستی همچنین اشاره کردند که اسکله دریایی در نوار غزه پس از آن آغاز به کار کرده است که اسرائیل ورود کمک‌های بشردوستانه را منع کرد.در این زمینه رسانه‌های صهیونیستی به نقل از فرمانده سابق لشکر غزه نوشتند: ارتش در غزه دست و پا می‌زند و واضح است که به اهداف اعلام شده خود نخواهیم رسید.

پیشتر روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی تایید کرده بود که جنبش حماس با وجود گذشت بیش از ۷ ماه از جنگ در نوار غزه، همچنان در غزه زنده و فعال  است. این روزنامه گزارش داد که این جنبش کنترل غیرنظامی قابل توجهی را بر شهر‌های نوار غزه که نیرو‌های صهیونیستی درحال حمله به آن هستند، دارد. 

با توجه به این موضوع، این روزنامه تاکید کرد که حماس نه تنها توانست بقای خود را حفظ کند، بلکه  به نظر می‌رسد در مورد شانس خود برای اطمینان از بازگشت به قدرت  در غزه جسورانه‌تر است. روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» نیز از سویی دیگر تایید کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۷ ماه از دستیابی به دو هدف اصلی خود از جنگ غزه، یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرا از نوار غزه، ناکام مانده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف فرخ
۰۸:۳۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فان حزب‌الله هم الغالبون
بدرستی که حزب خدا ،همیشه ، پیروز هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
90 درصد غزه با خاک یکسان شده
حتی جدول ها . آسفالت و مغازه و ... همشون نابود شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بــه امید آزادی سرزمین فلسطین از نهر تا بحر
آخرین اخبار