جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

پیش بینی‌های لازم برای ماموریت اربعین اندیشیده شده است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه تمام پیش بینی‌های لازم برای ماموریت اربعین اندیشیده شده است، گفت: پلیس هیچ گونه دغدغه‌ای برای مراسم اربعین امسال ندارد.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در سفر به مرز مهران در این باره گفت: الحمدالله پلیس تجربیات خوبی برای برگزاری مراسم اربعین دارد و این تجربیات در حوزه شدآمدی و هدایت زائران از مبدا تا مقصد و حتی تا آن سوی مرز می‌تواند در برگزاری هرچه با شکوه‌تر شدن کنگره امسال به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه انتظامی کشور همواره خیل عظیم عاشقان و مشتاقان برای خدمت گذاری به زائران وجود دارد، گفت: پلیس در این مأموریت مهم در مقوله امنیت هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی با تاکید بر اصل مدیریت زمان و مدیریت تردد توسط زائران حسینی، اظهار کرد: تنها خللی که می‌تواند در کند شدن تردد زائران تأثیرگذار باشد عدم مدیریت زمان و استقبال بیش از گنجایش زائران است و پلیس با هماهنگی سایر ارگان‌ها این موضوع را برنامه ریزی کرده و نیاز به همکاری زائران حسینی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه پیش بینی‌های لازم برای ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی به زائران اندیشیده شده است، گفت: پلیس هیچ گونه دغدغه‌ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی ندارد.

برچسب ها: اربعین ، تردد زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.