هم اندیشی منتخبان مردم چهارمحال و بختیاری برای رسیدگی به مطالبات حوزه‌های انتخابیه

در نشست طلاب و روحانیون بر استفاده از نخبگان در عرصه‌های مختلف اجرای طرح‌های فرهنگی، جذب سرمایه گذار، اعتبارات ملی و تلاش برای رفع مشکلات تاکید شد.

حجت الاسلام کیوانی گفت: هیچ صفاتی بالاتر و عالی‌تر از صفت شاکربودن نیست چراکه بدون آن، هیچ مقام معنوی نصیب انسان نخواهد شد و باید شاکر چنین مردمی، چنین رهبری و چنین انقلابی بود.

وی در جلسه طلاب و فضلای استان چهارمحال و بختیاری که در ساختمان طلاب این استان در قم برگزار شد، افزود: در طول دوران طلبگی هیچ حکم تبلیغی خارج از استان چهارمحال و بختیاری نداشتم و با اینکه سالیان سال در استان مشغول تبلیغ بوده ام؛ اما در ایام تبلیغات انتخابات که ارتباط مستمر با مردم داشتم، حقیقتا ارادتم نسبت به مردم استان مضاعف شده است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام کیوانی اضافه کرد: هیچ صفاتی بالاتر و عالی‌تر از صفت شاکربودن نیست و بدون شاکر بودن، هیچ مقام معنوی نصیب انسان نخواهد شد و باید شاکر چنین مردمی، چنین رهبری و چنین انقلابی بود.

وی گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان نماد مردم پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و بحمدالله همیشه در صحنه‌های گوناگون حضور فعال داشته اند و شاکر این نعمت هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار