پیام تسلیت مسئولان استان هرمزگان به مناسبت شهادت رئیس جمهور

در پی شهادت رئیس جمهورمردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانشان جمعی از مسئولان استان هرمزگان پیام تسلیت صادر کردند.

در پی شهادت رئیس جمهورمردمی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانشان جمعی از مسئولان استان هرمزگان پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام ها به شرح زیر است: 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هرمزگان

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: عرصه خدمت به بندگان خدا با نیت صادقانه، بزرگترین رزق الهی است که بدیلی نمی‌توان برای آن پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده افزود: شهید آیت الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادم» دانست که آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم نمود.

وی گفت: تواضع توأم با صداقت، اخلاص همراه با مهر و محبت چاشنی این خدمت صادقانه و بی ریائی بود که خداوند اجر و پاداش آن را شهادت در راه خودش قرار داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: شهادت جانگداز رئیس جمهور عزیز و محبوب دل ملت، خادم الرضا (ع) و همراهان شهیدش به ویژه آیت الله آل هاشم، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر محترم امور خارجه و استاندار محترم آذربایجان شرقی مالک رحمتی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (زید عزه) و همچنین به پیشگاه ملت قدرشناس ایران که منزلت خادمان خود را می‌دانند تسلیت عرض می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: از خداوند متعال می‌خواهم زیر سایه رحمت بی منتهای خود و در کنار شهیدان عرصه خدمت، شهیدان رجائی و باهنر در سفره عند ربهم یُرزقون خود آنان را میهمان نماید.

وی افزود: بی شک مردم انقلابی و به ویژه هم استانی‌های عزیزم نیک می‌دانند که انسجام و همدلی و بصیرت انقلابی آنان، دشمنان این ملت را بیش از پیش خوار و زبون خواهد نمود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: از مردم عزیز می‌خواهم در مراسم و مناسبت‌های مرتبط با این امر حضور انقلابی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

پیام تسلیت استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان شهادت رئیس جمهور و هیات همراه ایشان را به مردم همیشه در صحنه هرمزگان تسلیت گفت.

استاندار هرمزگان گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی خون شهدا موجب ماندگاری و آبیاری آن شده است.

مهدی دوستی افزود: خون شهدا جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی بخشیده و مسیر خدمتگزاری را مشخص کرده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ادامه خدمت رسانی به مردم مشخص است و حرکت جمهوری اسلامی با تمام توان ادامه خواهد داشت.

دوستی افزود: خدمات بی وقفه به مردم استان همچنان ادامه دارد و مشکلات مردم رسیدگی می‌شود.

وی گفت: در هرمزگان نیز مراسم عزاداری از ظهر امروز در همه شهرستان‌های هرمزگان برگزار می‌شود.

پیام تسلیت امام جمعه اهل سنت بندرعباس

در بخشی از این پیام آمده است: شهید آیت الله رئیسی مردی سختکوش و خستگی ناپذیر، که همواره به دنبال رفع مشکلات مردم بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ایشان همواره با سفر به استان‌ها از نزدیک با مردم گفتگو و مشکلات آنها را بررسی و پیگیری می‌کرد و در همین سفر‌های استانی، به خواسته خود یعنی درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

در بخش از این پیام آمده است ملت شریف ایران و هم استانی های عزیز در میلاد ‏امام رضا (ع)، خادم اهل بیت( ع) و ایران اسلامی، نه پشت میز و در مکان های دیگر، بلکه حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای‌ مردم دچار سانحه شد و به درجه شهادت رسید.

در بخش دیگری از این پیام آمده است، شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و همراهان را به امام زمان( عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار