ادای احترام اردبیلی‌ها به شهدای خدمت

معاون استاندار اردبیل گفت: مردم استان اردبیل نیز همچون سایر مناطق کشور به شهدای خدمت ادای احترام کرده و قدردان مجاهدت آنها خواهند بود.

رضا قاسمیان گفت: حادثه تلخ و تأسف‌باری که از صبح امروز همه ما را متأثر کرد، شهادت رییس جمهور کشورمان خادم‌الرضا و خادم ملت ایران، آیت‌الله ابراهیم رییسی بود که به همراه وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند تا در مسیر خدمت‌رسانی نام و یاد آنها برای همیشه زنده بماند.
معاون استاندار اردبیل افزود: ملت ایران هرگز خادمان خود را فراموش نکرده و قدردان مجاهدت آنها خواهند بود و قطعا این مردم خادم و خائن خود را بهتر از همیشه می‌شناسند و به خوبی می‌دانند که در مسیر خدمت هر کس قدم بردارد، ماندگار خواهد بود.
او حضور مردم استان را از صبح امروز در برنامه‌ها و آیین‌های گرامیداشت شهادت خادم‌الرضا و رییس جمهور کشورمان گفت: این مردم وفادار دارالارشاد و دیار سترگ مردان مجاهد همیشه عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن نشان داده و قطعا در این مسیر در قالب برنامه‌های مختلف پاسداشت و احترام خود را به این شهدای راه خدمت نشان خواهند داد.
قاسمیان حضور و مشارکت مردم استان اردبیل را در رویداد‌های مختلف و صحنه‌های حماسه‌آفرینی نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و افزود: هر جا مردم پشت این نظام و مسئولان و خدمتگزاران حاضر بودند، پیروزی نصیب این سرزمین شده و قطعا مردم این استان خالصانه و با تمام وجود این خادمان خود را قدر خواهند دانست.
او در ادامه گفت: همان طوری که مردم این استان در انتخابات اسفند پارسال و اردیبهشت ماه امسال در میزان مشارکت رتبه ممتاز را در شمال و شمالغرب کشور به دست آورد، در صحنه دفاع از انقلاب و حمایت از خدمتگزاران خود حاضر بوده و عشق و ارادت خود را نشان خواهند داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه مسیر خدمت‌رسانی قطعا با توانی مضاعف رقم خواهد خورد و ملت ایران در کنار پاسداری و قدردانی از خادم‌الرضا و رییس جمهور خدمتگزار شهید آیت‌الله رییسی سعی خواهند کرد در ادامه این مسیر با اقتدار و صلابت بیشتر در صحنه حاضر شده و همواره از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.