توزیع کارت ورود به جلسه ۳۶ هزار دانش‌آموز

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز در استان کارت ورود به جلسه آزمون نهایی را دریافت کردند.

کلام‌الله صفری گفت: به دنبال اختلال در سامانه توزیع کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان برای آزمون نهایی در سطح کشور از عصر دیروز با فعال شدن سامانه فعالیت مناسبی در نواحی و مناطق آموزش و پرورش توزیع کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان با همکاری مدیران مدارس انجام میشود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به راه‌اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش ۱۹ گانه نواحی و مناطق استان اشاره کرد و افزود: در این ۱۹ منطقه و ناحیه آموزش و پرورش استان با همراهی مدیران کار پرینت و ارائه کارت ورود به جلسه دانش‌آموزان انجام شده و این امر از طریق سامانه نیز در حال انجام است.
به گفته او، با لغو امتحانات روز یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه این امتحانات در روز‌های ۲۷، ۲۹ و ۳۱ خرداد برای داوطلبان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار خواهد شد تا شاهد حضور دانش‌آموزان در آزمون با خیال راحت‌تر باشیم.
صفری افزود: ۳۶ هزار داوطلب پایه دهم، یازدهم و دوازدهم خود را برای آزمون نهایی به صورت سراسری آماده می‌کنند که در بیش از ۹۹ حوزه امتحانی در سطح استان آزمون آنها برگزار خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و داوطلب آزاد نیز برای ترمیم نمره ثبت‌نام کردند که کارت ورود به جلسه آنها در حال توزیع است.
صفری بیان کرد: اگر داوطلبی به هر عنوان نتوانست تا روز سه‌شنبه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند، برای حضور در آزمون اول خردادماه باید با شناسنامه عکس‌دار در مدرسه حاضر شده تا امکان صدور کارت و حضور او در آزمون از طریق حوزه‌های امتحانی فراهم آید.
او در ادامه یادآور شد: خانواده‌ها در صورتی که نتوانند کارت ورود به جلسه را از سامانه دریافت کنند، می‌توانند با مراجعه به نواحی و مناطق آموزش و پرورش و میز خدمت دایر شده در این نواحی، مناطق و همچنین مدارس نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: مشکل به وجود آمده به صورت سامانه‌ای و در سطح ملی بوده که با رفع آن انتظار می‌رود آزمون نهایی را در سطح مطلوب و کیفی در سطح استان اردبیل همچون سایر مناطق شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.