شهادت ثمره خدمت خالصانه آیت الله رئیسی به نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رئیسی مخلصانه در مسیر شهدا کار کرد و ثمره شیرین خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم را خداوند به عنوان شهادت به ایشان عطا کرد.

 آیت الله محسن حیدری با تسلیت شهادت رییس جمهور ایران و هیات همراه ایشان گفت: رئیس جمهور شهید، همواره آینده‌نگر بودند تا نسل‌های آینده در شرایط بهتری زندگی کنند و با تلاش و فداکاری، زمان حال خود را فدای آینده مردم کردند که این ایثارگری کم نظیر است.

او می‌گوید: ملت ایران شاهد مصیبت بزرگ از دست دادن خادمی مخلص و رییس جمهوری فداکار که به صورت شبانه روز پای کار بود هستند.

آیت الله حیدری ادامه داد: ایشان مخلصانه در مسیر شهدا کار کرد و ثمره شیرین خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم را خداوند به عنوان شهادت به ایشان عطا کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کسی که در مکتب امام خمینی (ره) پرورش یافته باشد همچون آیت الله رییسی بهترین عملکرد را خواهد داشت.

وی می‌گوید: آیت الله رییسی از نوجوانی به حوزه راه پیدا کرد و در زمان جنگ تحمیلی در کنار رزمندگان برای دفاع از کشور مبارزه کردند.

آیت الله حیدری افزود: شهادت هر کدام از بزرگان این حادثه یک فاجعه است، اما به برکت حاکمیت ولایت فقیه و خدمتگذاران نظام هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات آیت الله رییسی به ملت ایران و مردم خوزستان، ماندگار است و اقدامات ایشان در مدت کم ریاست جمهوری، زیرساخت‌های توسعه و آبادانی را برای آینده فراهم کرد.

آیت الله حیدری اضافه کرد: این فداکاری رییس جمهور شهید در تاریخ برای دولتمردان ایرانی به ثبت خواهد رسید و ایشان یک رییس جمهور بی نظیر برای کشور بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مشکلات زیادی در استان و کشور با ورود رییس جمهور شهید حل شد، به عنوان مثال مشکل هفت تپه در استان، راه‌اندازی صد‌ها کارخانه در کشور و یا ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله خدمات ایشان بوده است که کمتر به آنها پرداخته شد.

آیت الله حیدری افزود: مردم خوزستان بدانند که رییس جمهور شهید برای حل مشکلات مختلف استان به طور جدی پای کار آمدند و مسائل خوزستان برای ایشان همواره با اهمیت بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه- پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت امام رضا (ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.