شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود

استاندار خوزستان گفت: این تعهد را داریم که تحت مدیریت کفیل ریاست جمهوری که با اذن مقام معظم رهبری در این جایگاه قرار گرفته است تلاش کنیم هیچگونه خلل و وقفه ای در روند خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود.

در پی شهادت رییس جمهور و هیئت همراه در سفر به آذربایجان شرقی نشست اضطراری شورای اداری خوزستان روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه به ریاست استاندار و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرمانداران، اعضای شورای تامین استان و جمعی از مسئولان و شخصیت‌های استانی برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: این حادثه تلخ واقعا مصیبت بزرگی بود و شخصیتی که از ایشان به عنوان مالک اشتر رهبری یاد میشد از دست دادیم؛ اما به امام زمان (عج) قول میدهیم که قاطع‌تر، محکم‌تر و فعال‌تر از گذشته به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

او می‌گوید: این شهید عزیز همه وجودش برای مردم بود همواره به خدمت‌رسانی بی وقفه و شبانه روزی تاکید داشت و امروز بر کار ما نظارت دارد.

حسینی محراب ادامه داد: در حال حاضر پروژه های متعددی در حوزه‌های مسکن، آب شرب، فاضلاب، شهرک های صنعتی، کشاورزی، شیلات، زراعت چوب و … در سطح استان در حال انجام است و ما این تعهد را داریم که تحت مدیریت کفیل ریاست جمهوری که با اذن مقام معظم رهبری در این جایگاه قرار گرفته است تلاش کنیم هیچگونه خلل و وقفه ای در روند خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.