نماینده همدان در مجلس خبرگان:

شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی بود

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی کلمه احیاگر خدمت جهادی بود و در خدمت به مردم و کشور خستگی نمی‌شناخت.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانش گفت: اگر خیلی از افراد ادعای تلاش جهادی دارند، اما آیت الله رئیسی و آن افرادی که با وی همکاری داشتند، در هر استان، منطقه‌ای و در هر جایی که احساس می‌کرد نیاز به حضورش است و می‌تواند برای رفع مشکلات مردم اقدام کند تلاش جهادی داشت.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی گفت:انصافا همه مردم دیدند که رییس جمهور شهید در این مدت سه سال شبانه روز برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کرد و به فرموده مقام معظم رهبری واقعا خستگی ناپذیر بودند.

او گفت: رئیس جمهور در سفر‌های استانی بسیار موفق عمل کرد، نه اینکه فقط ادعا، تریبون، فیلم برداری و جمعیت مردم را داشته باشد بلکه هر کجا که سفر کرد مردم نتایج آن سفر‌ها را ملاحظه کردند و در نتیجه مردم نسبت به این رئیس جمهور شهید علاقه مخصوصی داشتند و به او اظهار محبت داشتند و به استقبال وی می‌آمدند و نیز در ظرف مدتی که سرنوشت سقوط هلی کوپتر مشخص نبود دعا و گریه می‌کردند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: درسی که ما طلبه‌ها باید از رئیس جمهور شهید بگیریم این مسئله است که برای رضای خدا تلاش خود را حداکثر انجام دهیم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: ایشان از نظر اخلاقی بسیار متواضع بود، او در تواضع و مردمداری و مدارا با مردم و در ابعاد مختلف موفق و کم نظیر عمل کرد.

او  گفت: ایشان قبل از ریاست جمهوری خادم آستان مقدس و ریاست تولیت امام رضا و نیز مدتی ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشت و از سال ۶۰ مدتی به عنوان دادستان همدان خدمت را شروع کرد و تا آخر عمر هم در خدمت اسلام بود.

 نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما باید درصدد باشیم که این عزیزان اسوه و الگوی ما قرار گیرند و برای قدم‌هایی که موجب موفقیت اسلام است به آنها اقتدا کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: بیان شخصیت این بزرگمرد نیاز به جلسات متعدد دارد، خدا عنایت کرد و به برکت امام رضا (ع) و در شب میلاد این امام رئوف شهادت به عنوان عیدی وی بود که یکی از بزرگترین سعادت‌ها است نصیب ایشان شد.

او گفت: شهدا زنده اند و خداوند توفیق ادامه دادن راه ایشان را به ما عنایت کند.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

منبع ایرنا

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار